RO EN
Coșul este gol

FERROLI obtine vanzari de 35 milioane euro in anul 2020 si estimeaza noi cresteri

Ferroli Romania, furnizor de echipamente din gama HVAC si filiala locala a grupului italian Ferroli SpA, a traversat o perioada favorabila in 2020, incheind anul cu o majorare de 10% a cifrei de afaceri, care a ajuns la 170 de milioane de lei (aproape 35 milioane de euro). Pentru 2021, conducerea companiei estimeaza mentinerea aceleiasi dinamici de crestere.
"Obiectivele principale pentru 2021 sunt legate de dezvoltarea si consolidarea portofoliului de produse si servicii oferite clientilor nostri. Din acest punct de vedere ne propunem sa implementam, in continuare, strategia noastra nationala pentru promovarea noilor tehnologii de incalzire cu eficienta ridicata, iar un exemplu reprezentativ in acest sens este BlueHelix Maxima - varful de tehnologie al centralelor murale in condensatie la momentul actual", a declarat Mihai Matache, director general Ferroli Romania.
BlueHelix Maxima are un aspect exclusivist, fiind dezvoltat pornind de la un concept estetic radical remodelat, prin utilizarea sticlei si a formelor curbe, revolutionare. Ecranul multicolor de tip LED, pozitionat central, permite vizualizarea modului de operare a centralei, prin schimbarea nivelului cromatic, iar display-ul de 7”, touch screen si color, este incorporat pe suprafata frontala din sticla neagra securizata, asigurand utilizatorului interactiunea totala la distanta cu echipamentul. Centrala se comercializeaza impreuna cu termostatul Connect, care poate fi gestionat rapid prin aplicatia de mobil „Ferroli Connect”, impreuna incadrandu-se in clasa energetica A+. BlueHelix Maxima beneficiaza de o garantie de 7 ani. In plus, datorita sistemului 'Hydrogen Plug-In', una dintre cele mai importante inovatii ale momentului, poate functiona cu amestecuri de gaz natural si hidrogen, solutie inovatoare si eficienta in combaterea fenomenului de incalzire globala.
Potrivit managerului Ferroli, evolutia favorabila din 2020 s-a realizat si in contextul in care piata locala de centrale termice a fost in usoara crestere, avansul fiind cuprins intre 4% si 5%. Pe termen scurt si mediu, Mihai Matache estimeaza o evolutie similara a acestui sector de activitate.
"In ceea ce priveste volumul, calculele noastre indica faptul ca, pe toata zona de produse de incalzire cu destinatie rezidentiala, se livreaza anual produse cu o valoare de 500-600 de milioane de euro, care ar putea creste, la randul sau, in 2021 cu aproximativ 5%. Referitor la piata centralelor murale in condensatie, aceasta a cunoscut in anul 2020 o crestere semnificativa, in pofida tuturor problemelor cauzate de criza sanitara. Trebuie mentionat faptul ca sectorul imobiliar a fost principalul motor care a contribuit la aceasta dinamica deosebita", mai precizeaza reprezentantul Ferroli Romania.
***
Singura marca pe care compania o promoveaza pe plan local este Ferroli. In cei peste 20 ani de experienta pe piata locala, Ferroli Romania a dezvoltat un portofoliu complex de produse, care acopera intreaga gama de echipamente domestice si industriale de incalzire, climatizare, solare sau care utilizeaza energii regenerabile. 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter