In anul financiar 2008, grupul EnergoBit, producator de echipamente electrice si antreprenor in domeniul instalatiilor electrice, va depasi nivelul de 100 milioane de euro al cifrei de afaceri, reprezentand o majorare de 10% fata de anul 2007. Sporirea vanzarilor a fost consemnata - in principal - in cel de-al patrulea trimestru, avand in vedere faptul ca in primele noua luni din 2008 au fost cumulate volume similare aceluiasi interval din 2007 (circa 63 milioane de euro).
"Efectele crizei financiare mondiale s-au facut simtite in industria autohtona, aspect ce afecteaza unele domenii in care si noi desfasuram activitati. O parte din contractele care urma sa le incheiem au fost amanate cel putin un an de zile. Totusi, un aspect pozitiv este faptul ca, in domeniul energetic, recesiunea economica nu exista inca. Astfel, trendul ascendent al afacerilor noastre va fi sustinut de activitatea in acest domeniu. In perioada urmatoare, consideram ca tot mai multe companii din zona constructiilor rezidentiale se vor orienta catre domeniul energetic'', a declarat Péter Pál, vicepresedinte executiv al grupului.
Cota de 20% pe piata iluminatului stradal
Una din cele mai active societati din cadrul grupului este Energobit Schréder Lighting, produs al asocierii incepute in urma cu zece ani cu Schréder Group GIE (societate specializata in iluminat exterior). Conducerea firmei si-a fixat ca tinta vanzari de circa 5 milioane de euro in 2012, in timp ce pentru 2008 este prevazuta atingerea valorii de 3 milioane de euro (+11% fata de 2007). "Ne bazam pe colaborarea cu principalii clienti si tinem cont de parteneriatele incheiate in vederea furnizarii de aparate de iluminat public. Preconizam ca piata romaneasca de iluminat are potential si ca intr-o perioada de maximum zece ani piata se va tripla", a afirmat Marilena Maierean, director general Energobit Schreder Lighting. Potrivit propriilor estimari, piata autohtona a iluminatului stradal este estimata in prezent la aproximativ 80.000 de aparate pe an, in timp ce Energobit Schréder Lighting detine o cota de circa 20% din piata. Mai multe informatii puteti afla din editia Ianuarie-Februarie a revistei Agenda Constructiilor.
Cota de 20% pe piata iluminatului stradal
Una din cele mai active societati din cadrul grupului este Energobit Schréder Lighting, produs al asocierii incepute in urma cu zece ani cu Schréder Group GIE (societate specializata in iluminat exterior). Conducerea firmei si-a fixat ca tinta vanzari de circa 5 milioane de euro in 2012, in timp ce pentru 2008 este prevazuta atingerea valorii de 3 milioane de euro (+11% fata de 2007). "Ne bazam pe colaborarea cu principalii clienti si tinem cont de parteneriatele incheiate in vederea furnizarii de aparate de iluminat public. Preconizam ca piata romaneasca de iluminat are potential si ca intr-o perioada de maximum zece ani piata se va tripla", a afirmat Marilena Maierean, director general Energobit Schreder Lighting. Potrivit propriilor estimari, piata autohtona a iluminatului stradal este estimata in prezent la aproximativ 80.000 de aparate pe an, in timp ce Energobit Schréder Lighting detine o cota de circa 20% din piata. Mai multe informatii puteti afla din editia Ianuarie-Februarie a revistei Agenda Constructiilor.