Electroglobal, furnizor clujean de echipamente electrice pentru sectorul industrial cu afaceri anuale de peste 150 de milioane de lei, estimeaza o crestere accelerata a businessului in 2022, in pofida provocarilor actuale ale economiei.
"Ne dorim ca 2022 sa fie un an de crestere accelerata a cifrei de afaceri, insa cu provocari deosebite pe multiple planuri, care vor conduce la costuri inerente si o presiune mare pe intreg personalul Electroglobal. Lantul de aprovizionare problematic, cresterea preturilor la toate produsele si serviciile achizitionate, presiunea costurilor salariale si deficitul fortei de munca inalt sau mediu calificata, dar si pandemia, sunt doar cateva din variabilele unei ecuatii complicate pe care fiecare manager va trebui sa o rezolve pentru a se obtine un rezultat pozitiv", a declarat Radu Ciorba (foto stanga), Director General Electroglobal.
Evolutia constanta a companiei reflecta orientarea catre inovatie si catre solutii si sisteme care asigura eficienta energetica, stimuland si incurajand clientii sa utilizeze responsabil si eficient energia electrica.
"Din punctul nostru de vedere, inovatia este esentiala. Indiferent de proiectul pe care il avem, cautam mereu adaptat si specific solutii durabile si fezabile, potrivite pentru nevoile beneficiarilor nostri. Inovatia trebuie sa joace un rol important in domeniul eficientei energetice pentru a reusi sa dezvoltam solutii si servicii noi care sa aduca un plus de valoare companiilor si comunitatii. Eficienta energetica este un set de metode, solutii si investitii aplicate in procesul tehnologic, care reduc consumul de energie.
Aplicata corect, este o arta a utilizarii celei mai mici cantitati de energie pentru a satisface nevoile business-ului, cu un cost cat mai mic. In fiecare zi, la Electroglobal promovam arta eficientei energetice, stimuland si incurajand clientii in vederea utilizarii responsabile si eficiente a energiei electrice. Suntem in sprijinul clientilor cu cele mai eficiente solutii din domeniul robotilor si automatizarilor industriale, actionarilor electrice, uzinarea tablourilor electrice, instalatiilor electrice de joasa tensiune si sisteme de iluminat. O paleta completa de servicii si produse de top, demna de artisti energetici", a precizat Ovidiu Otoiu (foto dreapta), Marketing Manager Electroglobal.
Furnizori de top si noi investitii
Prezenta pe piata din anul 2004, compania Electroglobal este unul dintre liderii nationali in domeniul solutiilor si echipamentelor electrice, pentru sistemele de automatizari industriale, actionari electrice si sisteme de iluminat. Compania are peste 200.000 de repere livrabile pe stoc si asigura, totodata, servicii de complexitate ridicata, precum: consultanta pentru definirea unui sistem nou sau modernizarea celui existent; proiectare electrica, luminotehnica si de automatizare; dezvoltare software pentru actionari si automatizari; asistenta tehnica la montaj; punerea in functiune a echipamentelor furnizate si uzinare tablouri electrice.
"Avand alaturi de noi cei mai mari furnizori din domeniul in care activam, reusim mereu sa ne ridicam la cele mai inalte standarde. Prin sloganul pe care il folosim - «certified for the future», subliniem ca certificarile pe care Electroglobal le-a dobandit de-a lungul anilor de activitate confirma rolul de jucator profesionist in industria de profil. Respectarea standardelor internationale si alinierea continua la progresul tehnic ofera confirmarea ca echipa Electroglobal este pregatita pentru confruntarea globala de acum si din viitor", a precizat Ovidiu Otoiu.
Anul trecut, Electroglobal a finalizat achizitia companiei ES Elektro Romania, parte a grupului olandez itsme, consolidandu-si pozitia pe piata si completand portofoliul de servicii si produse, oferind cursuri de programare in domeniul automatizarilor si actionarilor industriale, pe langa serviciile existente precum engineering, actionari electrice de mare putere, fabricatie a tablourilor electrice si proiecte la cheie in domeniul automatizarilor electrice si iluminat.
"Actiunile pe care Electroglobal le-a initiat in ultima perioada conduc spre imbunatatirea solutiilor pe care le oferim clientilor nostri. Concomitent cu transferul activitatii, grupul itsme preia un pachet de actiuni minoritar la Electroglobal, pentru a sprijini, in continuare, cresterea companiei in furnizarea de componente si servicii tehnice. De asemenea, ne-am dublat spatiul de productie si am facut investitii consistente intr-un nou centru de prelucrare mecanica, debitare sina DIN si canal PVC, un nou centru pentru prelucrat conductori pentru tablouri electrice, avand functii de debitare, dezizolare, sertizare si printare", a declarat Radu Ciorba.
"Ne bucuram sa avem clienti care si-au marit businessul in 2022 si, totodata, anticipam ca vom incheia acest an cu o crestere semnificativa a cifrei de afaceri. Pe termen scurt, vom deschide un nou centru logistic, destinat dezvoltarii pe care ne-o propunem pentru urmatoarea perioada pe toate planurile, contribuind prin digitalizare atat la cresterea productivitatii, cat si la imbunatatirea serviciilor oferite clientilor nostri. Modernizarea infrastructurii ne va permite sa raspundem mai bine si mai prompt provocarilor pe care clientii le au astazi in piata de servicii si echipamente electrice", a precizat Ovidiu Otoiu.
Noua campanie de brand
Electroglobal a lansat campania de employer branding "Clujul nu este doar despre IT", care, dincolo de tagline-ul intrigant, este dedicata oamenilor. "Prin noua poveste intoarcem luminile de scena de pe valorile de brand, de pe viziunea si misiunea brandului Electroglobal pe oamenii care formeaza echipa. In perioada de pandemie, mai multe lucruri au devenit evidente, atat pentru noi ca echipa, cat si pentru fiecare dintre noi, individual si profesional. S-au schimbat prioritati, s-au adaptat obiective, iar acest lucru este un factor real, care trebuie luat in considerare de catre orice companie, de catre orice angajator. Pentru noi, oamenii sunt esenta muncii si serviciilor noastre, iar aceasta recunoastere dorim sa o transmitem prin campania pe care o lansam pe piata locala. Asa cum aceste lucruri s-au schimbat, asa si vietile noastre in Cluj-Napoca s-au schimbat, chiar daca nu sunt atat de perceptibile pentru toata lumea. Conditiile si oportunitatile pe care orasul Cluj-Napoca le aduce locuitorilor sunt mult mai diverse decat s-ar crede. Sunt in spatele nostru zilele in care IT&C insemna singura oportunitate de a lucra cu tehnologii avansate; singura oportunitate de a contribui la constructia viitorului.
Daca anul 2021 a fost un an dedicat schimbarilor si reinventarii, 2022 reprezinta mai mult ca oricand un an al oamenilor din spatele acestor servicii. De aceea ne dorim sa crestem echipa cu oameni care pot sti cu siguranta ca specializarea lor, experienta lor, ideile si munca lor chiar poate conta intr-un loc in care recunoastem aceste valori", a explicat Ovidiu Otoiu, Marketing Manager Electroglobal.