RO EN
Coșul este gol

CNAIR SA: Constructia drumului expres Craiova-Pitesti costa peste 3,77 miliarde lei

Documentatiile pentru lansarea licitatiilor de atribuire a lucrarilor de proiectare si executie a tronsoanelor 3 si 4 ale drumului expres Craiova - Pitesti au fost transmise de compania nationala de drumuri (CNAIR SA) catre Agentia Nationala pentru Achizitii Publice (ANAP). Actele aferente celorlalte doua sectoare (1 si 2) ale aceluiasi drum au fost trimise la ANAP la inceputul saptamanii trecute.
Conform datelor CNAIR SA, drumul expres Craiova - Pitesti va avea o lungime totala de 121,115 km si o valoare estimata la 3,77 miliarde lei (fara TVA).
 
Tronsonul 4 va avea o lungime de 31,81 km (intre km 89+300 - km 121+115) si va fi construit intre limita administrativa dintre judetele Olt si Arges si intersectia cu autostrada A1 (Bucuresti - Pitesti), urmand a tranzita localitatile Lunca Corbului, Albota, Costesti, Bradu, Suseni si Oarja. Valoarea estimata a lucrarilor este de 909,66 milioane de lei (fara TVA).
 
Tronsonul 3, cu o lungime de 31,75 km (km 57+550 - km 89+300) va avea o valoare de 904,81 milioane de lei (exclusiv TVA). Cuprins intre intersectia cu DN 65 (in apropierea municipiului Slatina) si limita dintre judetele Olt si Arges, acest sector va tranzita localitatile Valea Mare, Priseaca, Scornicesti, Optasi, Tatulesti si Colonesti.
 
Tronsonul 2, format din doua loturi, va avea o lungime de 39,85 de km, va costa 1,47 miliarde de lei (fara TVA) si urmeaza sa fie construit intre limita judetelor Dolj si Olt si cea a judetelor Olt si Arges. Acest sector va traversa teritoriile localitatilor Bals, Barza, Piatra Olt, Slatioara, Ulmi, Slatina si Valea Mare.
 
Tronsonul 1 va avea o lungime de 17 km, o valoare estimata la 479,8 milioane de lei (fara TVA) si va face legatura dintre varianta de ocolire nord a municipiului Craiova si limita judetului Dolj, prin traversarea teritoriilor administrative ale localitatilor Craiova, Ghercesti, Pielesti si Robanesti.
 
Drumul expres Craiova - Pitesti va avea patru benzi de circulatie, urmand a fi construit la profil de autostrada. Principalul element care va face diferenta intre drumul expres si autostrada este banda de urgenta de 1,5 metri. Autoritatile vizeaza obtinerea de finantare nerambursabila pentru realizarea acestui proiect, care va fi demarat din fonduri bugetare.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter