Vanzarile producatorului suedez de profile metalice si sisteme pentru hale si ventilatii Lindab au crescut cu 9% in trimestrul al treilea al acestui an fata de aceeasi perioada din 2013, pana la 1,9 miliarde coroane suedeze (SEK), echivalentul a 203,35 milioane de euro. O evolutie similara (+9%) a fost raportata si pentru intervalul ianuarie-septembrie 2014, cifra de afaceri a Lindab ajungand, astfel, la 5,16 miliarde SEK (552,3 milioane de euro). La nivel national, grupul suedez este activ prin intermediul subsidiarei Lindab Romania, companie ce a realizat vanzari de 20 milioane de euro in 2013. Societatea detine un centru de productie la Stefanestii de Jos, unde are posibilitatea de a realiza peste doua milioane de metri liniari de tigla metalica (disponibila in sase profile), 1,81 milioane ml de tabla cutata, circa 403.000 ml de elemente de tinichigerie, 362.000 ml de casete de fatada si 97.200 ml de profile formate la rece, toate acestea intr-un singur schimb. "Continuam sa consolidam compania si toate eforturile noastre au inceput sa dea rezultate. Cu o crestere a cantitativa a vanzarilor de 11% in trimestrul al treilea si o imbunatatire semnificativa a rentabilitatii, suntem pe drumul corect spre o crestere profitabila. In luna septembrie a acestui an am stabilit noi recorduri ale vanzarilor in Suedia, Norvegia si Franta. In pofida turbulentelor geopolitice din Europa de Est si a instabilitatii pietelor din Rusia si Belarus, divizia de sisteme pentru constructii a inregistrat rezultate foarte bune in regiune, cu o profitabilitate de aproape 13%", a declarat Anders Berg, presedinte si CEO al grupului Lindab.
Potrivit planului strategic stabilit pentru perioada 2015-2020, obiectivul principal al holdingului este o crestere medie a vanzarilor de 5%-8% pe an, in conditiile unui profit de circa 10% pe an. Pentru informatii suplimentare, click aici!