Vodafone Romania a obtinut venituri din servicii de 190,9 milioane de euro in al doilea trimestru al acestui an, in usoara crestere fata de nivelul din 2020. Performantele inregistrate sunt bune, in pofida contextului dificil din cele trei luni analizate, iar veniturile continua sa fie stabile pe evolutia trimestriala, spun reprezentantii companiei. Baza de clienti a Vodafone Romania a atins valoarea de 11,2 milioane de clienti la 30 iunie 2021.
Pentru perioada aprilie - iunie 2020, compania de comunicatii si tehnologie a raportat venituri din servicii de 189,7 milioane de euro, interval in care a avut un numar de 10,8 milioane de clienti.
"Vom continua sa ne consolidam pozitia de lider in inovatie si retele excelente de comunicatii electronice pentru a oferi tuturor clientilor si partenerilor cea mai buna experienta de utilizare si servicii complet convergente. In acelasi timp, ne vom concentra pe extinderea contributiei noastre la eforturile de digitalizare a Romaniei. Beneficiile digitale pot fi exploatate in intregime doar prin intermediul accesului la infrastructura potrivita, alaturi de conexiuni rapide si fiabile. Reducerea decalajului digital va fi o prioritate importanta pentru noi si va trebui sa lucram impreuna pentru a ne asigura de faptul ca toata lumea este conectata si ca nimeni nu este lasat in urma. De asemenea, este misiunea noastra sa conectam pentru un viitor mai bun prin facilitarea accesului la educatie in zonele defavorizate. Am incredere ca, impreuna cu echipa de profesionisti a Vodafone Romania, vom dezvolta proiecte semnificative care vor avea un impact pozitiv pentru aceste domenii si, in cele din urma, pentru intreaga societate romaneasca", a declarat Achilleas Kanaris, directorul general al Vodafone Romania.