Transart, producatorul de software de business pentru afacerile de comert, distributie si productie, a incheiat anul 2020 in crestere comparativ cu anul precedent, cifra de afaceri ajungand la peste 3.73 milioane de euro.
“2020 a fost un an atipic pentru toata lumea. A trebuit sa ne adaptam si sa ne schimbam planurile din mers. Ne-am concentrat foarte mult pe imbunatatirea aplicatiilor noastre cu noi functionalitati cerute de clientii existenti, dar si de cei noi. Sistemul ERP, solutia WMS (Warehouse Manager) si conectorii care integreaza bancile, magazinele online sau curierii s-au imbogatit cu multe functionalitati utile. Totodata, am pus foarte mare accent pe consolidarea relatiei cu clientii si cu partenerii nostri pentru ca impreuna suntem mai puternici si putem trece mai usor peste astfel de perioade mai dificile. Acest an cu totul deosebit a dovedit inca o data maturitatea, profesionalismul si devotamentul OAMENILOR Transart! O echipa deosebita se vede mai ales in aceste vremuri grele. Cu toate dificultatile perioadei, oamenii nostri au reactionat exemplar, au depus eforturi si mai mari decat de obicei pentru ca toata activitatea sa poata continua cat mai bine posibil – in conditiile in care fiecare a fost nevoit sa isi si sustina familia in mod deosebit, in special pe cei varstnici sau pe copii. Infrastructura si procedurile ne-au permis sa continuam sa functionam fara sincope chiar si in conditiile in care marea majoritate a echipelor au lucrat de acasa – dar cel mai mult a contat ATITUDINEA si DEVOTAMENTUL ECHIPEI.” a declarat Marius IURIAN, Managing Partner Transart.
In anul 2020, 4 companii de distributie FMCG aflate in topul celor mai importanti distribuitori din Romania au devenit clienti Transart. Este vorba de companiile Drim Daniel Distributie FMCG, Elgeka Ferfelis, B.D.G. Import, respectiv Konsta Splendid care s-au alaturat celorlalti distribuitori aflati in portofoliul de clienti Transart: Punctual Comimpex SRL, Amigo & Intercost SRL, M. Tabac SRL, Dorsan Impex SRL, Miruna International, Intercompany, Dersidan, Pro Soft SRL, Resco SA, Geraico Prodcom SRL, Salf SRL, Comexmar SRL, Nasticom Impex SRL sau Farel Impex SRL.
Tot in anul precedent, Red Bull Romania a ales solutia HERMES Asset Management pentru a gestiona mai usor expozitoarele si frigiderele din magazine.
Chiar daca a fost un an dificil, 2020 a fost un an in care multe alte companii au ales solutii Transart. Amintim o parte din ele: Bem Retail Group, Gamma Vet Impex, MTM Izolatii & Constructii, Decorator, Electric Valcor, Vision Line, Domeniile Vinju Mare, Editura Casa SRL, Orion & GDS Electric SRL, Ultratech INT, Gene Impex, Medisal, Medifill Distribution, Asortat Prodcom.
“Pe de alta parte, in 2020 am lansat pe piata 2 noi produse care ne-au completat frumos portofoliul. Este vorba de HERMES CRM si platforma de vanzari online HERMES B2B, ambele solutii fiind integrate cu solutii noastre, B-Org ERP, respectiv Neomanager, programul integrat de gestiune stocuri. Am simtit aceasta nevoie in piata de a avea un CRM flexibil care sa poata fi accesat de oriunde, dar si de a oferi o solutie pentru distribuitorii si producatorii din Romania prin care sa isi poata vinde produsele prin intermediul comenzilor primite direct de la clienti, fara sa mai fie nevoie de intermediari. In solutia HERMES B2B, am integrat toate tipurile de promotii complexe din aplicatia HERMES Sales Force Automation, astfel incat valoarea cosului mediul al clientilor sa creasca prin Up-Sales si Cross-Sales.” a mai declarat Marius IURIAN, Managing Partner Transart
Danone si Tuborg au devenit cei mai noi clienti Transart de pe proiectele de tip CORTEX – Demand Signal Management (DSiM), alaturandu-se astfel unora dintre cei mai importanti jucatori din piata locala si regionala precum Heineken, Unilever, Mondelēz, JDE, Bergenbier, Coca-Cola HBC, Aqua Carpatica sau Pepsi cu care colaboram de mai multi ani. CORTEX DSiM este o platforma unica in Romania, care ii ajuta producatori sa „simta” piata in timp real cu ajutorul datele de Sell-Out colectate automat din sistemele ERP ale distribuitorilor, dar si prin integrarea in rapoarte a altor date precum cele care provin din zona de Retail Execution & Merchandising, Sell-In, Sales Force Automation sau Market Intelligence (date din piata de la Nielsen, etc.)
”In 2020 am reusit sa pastram un grad ridicat de satisfactie al clientilor Transart, chiar daca a trebuit sa ne modificam complet modul de lucru. Ne bucuram ca 93% dintre ei sunt multumiti de calitatea produselor si serviciilor oferite si ne propunem in continuare sa facem lucrurile din ce in ce mai bine pentru a oferi solutii cat mai utile pentru nevoile clientilor nostri.” a mai declarat Marius IURIAN, Managing Partner Transart