Compania Viamso din Cluj a reusit sa creasca timpul dedicat clientului la raft de la 50% la 90%, in doar cateva zile. Aceasta schimbare si multe altele au rezultat in urma utilizarii softului ERP si a aplicatiei mobile a acestuia, furnizate de Senior Software.
Inainte de implementarea SeniorERP - sistem ERP de la Senior Software, toate operatiunile din companie se desfasurau manual, fiind mari consumatoare de resurse si predispuse erorilor. Odata cu dezvoltarea afacerii, Viamso a decis sa-si optimizeze procesele de lucru si sa caute cel mai bun soft ERP de pe piata, potrivit nevoilor specifice ale companiei.
Printre principalele avantaje observate de echipa Viamso inca din primele doua saptamani de utilizare a SeniorERP, se numara:
- Cresterea cu 80% a timpului dedicat clientului la raft
- Scaderea timpilor de procesare a marfurilor si a comenzilor
- Mobilitatea crescuta
- Acuratetea ridicata a datelor
- Accesul rapid la informatii in timp real
- Relocarea resurselor umane catre procesul propriu-zis de vanzare
”Am vazut ca Senior Software lucreaza cu foarte multe companii din domeniul in care activam, ceea ce ne-a dat o mare incredere. Am cerut si feedback de la clientii care au implementat acest sistem si erau foarte multumiti.
La 2 saptamani de la Go Live deja vedem imbunatatiri semnificative ale proceselor. Timpii de procesare a marfii si a comenzilor sunt mult mai scurti, iar acest lucru ne ajuta sa ne relocam resursele spre ceea ce conteaza cu adevarat: clientul final”, a mentionat Alin Moldovan, Manager Dezvoltare –Viamso.
Rezultate dovedite cu cifre
Inainte de implementarea softului ERP, angajatii din showroomul Viamso preluau comenzile pe hartie si se ocupau atat de zona de vanzare la raft, cat si de operatiunile de achizitie si procesare marfa. De aceea, timpul petrecut cu clientul era mult mai redus decat si-ar fi dorit managerii Viamso. Dupa implementare, retailerul a obtinut mobilitate si flexibilitate, precum si o mai mare vizibilitate asupra intregului proces de vanzare.
“Inainte de SeniorERP, fiecare persoana de pe showroom se ocupa de client cam 50% din timp si restul de 50% era alocat pentru partea de comenzi, de achizitii sau de negociere a produselor. In acest moment, proportia este undeva inspre 85-90% pe partea de client si va ajunge la 100% in scurt timp. Acum ne permitem sa avem doar o persoana care sa se ocupe de achizitii, iar restul personalului se ocupa strict de vanzare”, a completat Alin Moldovan.
„Aplicatia mobila ne ajuta extraordinar de mult”
Cu aplicatia mobila SeniorERP angajatii Viamso pot vizualiza, adauga si edita instant date despre clienti, comenzi, stocuri, preturi si multe altele. Aplicatia poate fi accesata din browser sau poate fi instalata pe orice telefon sau tableta cu Android.
”Pe partea de ERP Mobile, lucrurile au functionat foarte bine si corect din prima clipa. Interfata este foarte prietenoasa si colegii nostri au reusit sa faca fata cu brio. Avem stocurile si comenzile pe care le putem emite din tableta, avem poze cu produse, liste de preturi si multe alte lucruri pe care inainte nu le puteam accesa in showroom. Aplicatia ne ajuta extraordinar de mult”, a adaugat Alin Moldovan.
Urmatorul pas pentru echipa Viamso este implementarea sistemului de coduri de bare, care va simplifica si mai mult receptia marfurilor si vanzarea produselor. Totodata, in 2021 retailerul va demara si proiectul ecommerce pentru a dezvolta o platforma online. Noua solutie de magazin online de la Senior Software va creste vizibilitatea afacerii pe piata si va sustine identificarea directiilor avantajoase de actiune, prin analiza eficienta a cererilor si tendintelor de cumparare.