Nord One, dezvoltator imobiliar din cadrul Alber Holding Group, este specializat in proiecte imobiliare de mare anvergura. Inca de la infiintarea sa in 2003, Nord One s-a angajat sa redefineasca viata urbana prin inovatie si dezvoltare durabila. Proiectul lor emblematic, Nord One Brediceanu, exemplifica aceste valori prin locatia sa ultracentrala, constructia de inalta calitate, eficienta energetica si spatiile comerciale.
Grupul Alber Holding a ales si a implementat cu succes PlanRadar pentru a eficientiza ambitiosul lor proiect de regenerare urbana, Nord One Brediceanu.
Prezentare generala a proiectului
Cu o investitie initiala de 9 milioane de euro pentru constructie si instalare, Nord One Brediceanu este un proiect revolutionar de regenerare urbana care imbina locatia, confortul si tehnologia pentru a oferi locuitorilor cea mai pretioasa resursa: timpul. Cuprinde 187 de apartamente finalizate si 112 apartamente in constructie, fiecare cladire oferind spatii comerciale, spatii de depozitare si parcari subterane.
Provocarea: Managementul eficient al proiectului cu o comunicare rapida si in timp real, jurnal de santier, starea sarcinilor, inregistrare defecte, rapoarte.
Pentru Nord One, eficienta si informatiile in timp real au fost esentiale. Pentru a asigura cele mai inalte standarde de calitate, siguranta si conformitate cu reglementarile, au avut nevoie de o solutie care sa eficientizeze comunicarea si colaborarea intre toate partile implicate in proiect, fara a fi nevoie de alte canale si mijloace, astfel incat sarcinile si retusurile necesare sa fie transmise rapid, direct si eficient, economisind timp.
Echipa Nord One avea nevoie de o solutie digitala care sa ii ajute cu o varietate de sarcini, de la sarcinile zilnice ale departamentului de vanzari – care includeau o comunicare stransa cu clientii, in special in ceea ce priveste stadiul apartamentelor achizitionate, pana la sarcinile zilnice ale managerului de proiect implicat in supravegherea santierelor si la raportarea si crearea de sarcini si delegarea acestora catre toti cei implicati in proiect, in timp real si fara a pierde prea mult timp cu intalniri si documentatie pe hartie.
In acest fel, acestia au putut sa se ocupe rapid si eficient de sarcinile lor, fara a fi nevoie de alte canale si mijloace, astfel incat sarcinile si retusurile care sunt necesare sa fie rezolvate rapid, direct si eficient, economisind timp.
Solutia: PlanRadar asigura centralizarea datelor, gestionarea eficienta a proiectelor si raportarea, permitand utilizatorilor sa creasca productivitatea, eficienta si sa imbunatateasca colaborarea.
PlanRadar, o solutie digitala de management al constructiilor, a revolutionat modul in care Nord One a abordat proiectul de regenerare urbana, stabilind un nou standard pentru un management rationalizat al constructiilor.
Caracteristicile cheie ale PlanRadar care au ajutat Nord One sa isi atinga obiectivele au inclus:
- Informatii in timp real: PlanRadar a furnizat date exacte, in timp real, echipei Nord One responsabile de aspectele tehnice ale proiectului. Acest lucru nu doar ca a economisit timp, dar a asigurat, de asemenea, faptul ca deciziile se bazau pe cele mai actualizate informatii, de la inregistrarea evidentei de materiale la inregistrarea intarzierilor si urmarirea sarcinilor.
- Raportare eficienta: Platforma a permis echipei sa creeze rapoarte la fata locului, predari si bilete digitale direct de pe santier. Acest lucru a redus numarul de rapoarte fizice si a eficientizat procesul de documentare, chiar si atunci cand este vorba de monitorizarea programului furnizorului de beton sau de predari.
- Date centralizate: PlanRadar a facilitat integrarea aplicatiilor de la terti, cum ar fi Building Information Modeling (BIM), si a permis accesul la planuri de oriunde si oricand.
Rezultate si impact
Adoptarea PlanRadar a dus la imbunatatiri remarcabile in gestionarea proiectelor Nord One:
Economii de timp: Nord One a raportat ca a economisit aproximativ 2 ore pe zi pentru fiecare membru al echipei, ceea ce a insumat un numar semnificativ de 10 ore pe saptamana. Acest lucru a permis echipei lor sa se concentreze pe sarcini mai critice si a crescut productivitatea generala.
Reducerea numarului de intalniri: Numarul de intalniri a fost redus cu 20%, deoarece disponibilitatea datelor in timp real a redus nevoia de discutii frecvente in persoana.
Mai putine rapoarte: Numarul de rapoarte a fost redus cu 30%, deoarece PlanRadar a simplificat procesul de raportare si a eliminat necesitatea de a intocmi documente redundante.
Reducerea utilizarii hartiei: Utilizarea PlanRadar a dus la eliminarea in proportie de 100% a documentatiei pe hartiei: 300 de tichete digitale generate care au adus o reducere de 80% a rapoartelor in format fizic, pe hartie.
Imbunatatirea colaborarii: Nord One a observat imbunatatiri considerabile in ceea ce priveste colaborarea cu echipele interne si cu colaboratorii externi. Platforma a creat o interfata centralizata care a furnizat informatiile necesare rapid si eficient tuturor celor implicati in proiect.
Rezultatul: o platforma unica care conecteaza toate partile interesate, cu date in timp real, raportare si gestionare a sarcinilor.
PlanRadar s-a dovedit a fi un plus vital pentru ambitiosul proiect de regenerare urbana Nord One, prin cresterea eficientei managementului constructiei, reducerea consumului de hartie si imbunatatirea colaborarii intre toate partile interesate. Datorita accesibilitatii documentatiei tehnice si starii proiectului, fiind usor accesibile de oriunde si oricand, echipa Nord One a reusit sa economiseasca timp si resurse valoroase, economisind aproape 10 ore pe saptamana cu ajutorul PlanRadar si demonstreaza cu succes ca solutiile digitale sunt indispensabile pentru dezvoltarile imobiliare la scara larga si proiectele de regenerare urbana.