RO EN
Coșul este gol

CRICKLE, platforma de vanzare la distanta, vrea finantare de 500.000 de euro

Crikle, compania londoneza care dezvolta o solutie simpla si unica de vanzare de la distanta, ce poate fi utilizata la nivel global, anunta listarea pe platforma de equity crowd-funding Seedblink, in data de 3 decembrie 2020. Obiectivul companiei este de a-si asigura o finantare totala de jumatate de milion de euro, din care 400.000 de euro sunt asteptati sa provina de la investitorii de pe platforma SeedBlink.
Fondata de Diwaker Singh (foto) in 2019, binecunoscut pentru implicarea sa in companii globale precum RAV Antivirus, Avangate, Coinzone si Vector Watch, Crikle este pionierul solutiilor tehnologice inteligente pentru vanzarea la distanta, intr-un moment in care a lucra remote este noua normalitate.
Inca de la infiintarea sa, potentialul global al companiei a atras rapid atentia investitorilor. Radu Georgescu, antreprenor in serie si investitor cunoscut pentru sustinerea a numeroase companii tehnologice, a fost printre primii care au sesizat potentialul Crikle si a sustinut compania printr-o investitie timpurie.
"Profesionistii din domeniu se confrunta in prezent cu dificultati in procesul de vanzare de la distanta. Trebuie sa se bazeze pe instrumente de intalniri online precum Zoom, Teams si Skype, iar in acest moment, niciuna dintre aceste platforme de comunicatii video nu ofera o experienta suficient de buna in timpul procesului de vanzare. Oamenii din sales au nevoie de mult mai mult decat un simplu apel video - au nevoie de o platforma pentru a inregistra si transcrie cu exactitate feedback-ul clientilor, trebuie sa se conecteze cu platformele CRM si sa acceseze cu usurinta diferite documente in timpul unui apel cu clientul. Nicio platforma disponibila astazi nu poate indeplini toate aceste sarcini si multe altele, intr-un mod uniform si integrat, in afara de Crikle", spune Diwaker Singh, Fondator & CEO al Crikle.
Pana in prezent, Crikle a primit investitii totale de 1,5 milioane de euro in rundele anterioare de finantare, inclusiv din partea fondului de investitii britanic Future Fund, dar si a unui grup de investitori internationali din America de Nord, Marea Britanie, India si Romania.
Pentru 2024, fondatorii Crikle estimeaza ca peste 2.000 de companii, cu mai mult de 28.000 de utilizatori, vor fi inrolate in platforma de vanzari de la distanta. Veniturile anuale recurente vor ajunge la aproximativ 11 milioane de euro, iar profitul companiei se va situa in jurul cifrei de 4 milioane de euro.
Potrivit unor prognoze Gartner, pana in 2023, un model de vanzari directe care utilizeaza interactiuni virtuale cu potentialii clienti si cu clientii existenti va domina strategiile de vanzare in cazul a 60% dintre furnizori. Organizatiile cu modele de business bazate pe SaaS inteleg in mod clar acum nevoia critica de a putea vinde in mediul online, de la distanta, de a fi capabili sa se construiasca increderea clientilor si, mai important, din perspectiva cumparatorului, sa creeze un spatiu comun pentru a invata, evalua si cumpara solutii.
***
Crikle este o companie SaaS (software-as-a-service), care are misiunea de a dezvolta solutii tehnologice inovatoare de vanzare la distanta. Platforma Crikle le permite clientilor sa isi imbunatateasca veniturile, productivitatea si profitabilitatea prin reducerea timpului necesar in procesul de vanzare de la distanta si imbunatatirea ratei de conversie. Crikle este o solutie simpla, accesibila si integrata, creata pentru echipele de vanzari chiar de catre experti in vanzari.
Compania este activa in Marea Britanie si SUA, iar echipa sa de dezvoltare este localizata in Bucuresti. In prezent, Crikle are mai mult de 100 de clienti platitori pentru versiunea beta a platformei si peste 500 de companii care o testeaza. 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter