Atu Tech, unul dintre cele mai mari magazine online de sisteme de securitate din Romania, a realizat, anul trecut, vanzari de 43 de milioane de lei (9 milioane de euro), in crestere cu 37% fata de anul anterior. Potrivit datelor companiei, evolutia s-a inregistrat pe fondul unui interes mai mare din partea consumatorilor pentru sisteme de securitate, care sunt mai performante si mai accesibile, in acelasi timp.
Un alt factor semnificativ in evolutia business-ului in 2019 a fost generat de investitiile in zona de asistenta tehnica telefonica post-achizitie, care au contribuit la cresterea increderii consumatorilor in produsele si serviciile comercializate de companie.
Pentru 2020, conducerea companiei estimeaza o majorare de 20% a vanzarilor.
In 2019, segmentul cu cele mai mari vanzari la Atu Tech a fost reprezentat de echipamentele de supraveghere video, fiind cele mai cunoscute si utilizate sisteme de securitate, atat pentru aplicatiile rezidentiale, cat si pentru cele profesionale. In preferintele romanilor s-au aflat camerele de supraveghere cu rezolutii superioare, de 4 pana la 8 megapixeli, in comparatie cu echipamentele pe rezolutie Full HD - care, pana in 2019, erau cele mai cautate.
A doua categorie importanta in vanzarile Atu Tech este cea a sistemelor de alarma, cu o crestere semnificativa pe sistemele wireless, usor de instalat si utilizat, cu control de pe dispozitive mobile. Usurinta in utilizare, dar si controlul prin aplicatia de mobil sunt punctele forte in decizia de cumparare a acestor tipuri de sisteme de alarma, in detrimentul celor profesionale, in special pentru utilizari rezidentiale.
A treia cea mai populara categorie de produse in vanzarile Atu Tech de anul trecut a fost reprezentata de automatizarile de porti, tot mai populare datorita plusului de confort si siguranta pe care le garanteaza.
"Pentru 2020 estimam o crestere a business-ului de aproximativ 20%. Ne asteptam ca tendintele in vanzari de anul trecut sa se mentina si in acest an. Ne-am bucurat, anul trecut, si de o crestere a solicitarilor pentru serviciile de instalare si mentenanta, tendinta care ne-a determinat sa marim echipa in departament, sa eficientizam procesul de alocare de lucrari catre reteaua de instalatori, dar si sa recrutam noi parteneri. Planurile de consolidare sunt concentrate acum pe partea de migrare a site-ului pe o alta platforma, pentru a putea oferi clientilor o experienta mult mai placuta pe site. Un alt proiect in care investim resurse semnificative este serviciul de instalare si mentenanta, care sa ne ajute sa fim mai rapizi in executie si sa ne asiguram ca toti partenerii nostri ofera servicii de calitate. In acest sens, avem in plan anul acesta inclusiv extinderea functionalitatilor acestui serviciu, pentru a putea oferi beneficiarului final servicii de inalta calitate".