Grupul german Grohe, specializat in furnizarea de sisteme destinate pietei internationale de armaturi sanitare, si-a definit o strategie de management al apei bazata pe promovarea si constientizarea importantei economisirii apei, avand in vedere faptul ca numai 3% din apa disponibila pe planeta este potabila. "Pentru compania noastra, utilizarea constienta a resurselor si energiei nu este numai o provocare, ci si un angajament bine definit la nivel de grup. In acest sens, am concentrat de-a lungul timpului toate activitatile de cercetare si dezvoltare pentru crearea de produse durabile. De exemplu, sistemul EcoJoy de fitinguri si dusuri permite economii de pana la 68% din apa utilizata in mod curent", se arata in angajamentul de protectie a mediului elaborat de grupul german. In ceea ce priveste echipamentele utilizate in bucatarii, in oferta de produse a Grohe se regasesc sisteme economice de incalzire sau de filtrare a apei. Revenind la sistemele pentru bai, este cunoscut faptul ca aproximativ doua treimi din consumul casnic este generat de utilizarea camerei de baie dotate cu WC sau pisoar. Astfel, aproximativ 30% din apa potabila utilizata este aruncata in vasul de toaleta. Tehnologiile sanitare existente, cum ar fi cele de reutilizare a apei folosite pentru spalatul corpului, genereaza reducerea la jumatate a consumului casnic de apa. Informatii suplimentare, la www.grohe.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.