Companiile cu activitati in domeniul constructiilor Hilti, Vinci Group's Leonard, Cemex Ventures, Ferrovial si NOVA by Saint-Gobain lanseaza editia din 2020 a competitiei de start-up-uri din sector - Construction Startup Competition. Cele cinci mari grupuri internationale sunt in cautarea de antreprenori si business-uri de tip start-up pentru a sustine inovatia in industria de constructii. Participantii trebuie sa-si depuna proiectele pana pe 26 iulie 2020.
Competitia se desfasoara sub sloganul "You are the missing piece" (Tu esti piesa care lipseste) si este dedicata tuturor antreprenorilor care doresc sa aiba un rol crucial in transformarea industriei de constructii, unul dintre cele mai fragmentate si mai putin digitalizate sectoare economice, la nivel global. Corporatiile implicate sunt dispuse sa sprijine cu expertiza si resurse micile afaceri inovatoare, care pot genera transformari fundamentale la nivelul sectorului de constructii.
Proiectele castigatoare vor fi evaluate prin prisma impactului pe care il au asupra celor cinci segmente ale pietei de constrcutii reprezentate de cei cinci finantatori: orase si cladiri sustenabile si inteligente, solutii digitale pentru proiecte si santiere, metode si materiale inovatoare de constructii, optimizarea productivitatii, eficienta si calitate in managementul proiectelor.
Cei interesati sa participe la competitie isi pot inscrie proiectele pe pagina web a Cemex Ventures. De indata ce organizatorii vor fi evaluat toate propunerile, acestia vor angaja cele mai promitatoare start-up-uri la un set suplimentar de oportunitati, de la workshop-uri la proiecte-pilot sau investitii.
Finalistii acestei a patra editii a Construction Startup Competition vor fi invitati sa-si prezinte solutiile la Chicago, in fata unei audiente formate din lideri globali in inovatii, investitii si constructii, pe 2-3 decembrie 2020.
Prezenta globala a celor cinci grupuri ce organizeaza competitia permite start-up-urilor din toate tarile lumii sa participe la eveniment, dandu-le posibilitatea de a se dezvolta si a-si extinde afacerile pe noi piete geografice.
La competitia din 2019 au participat peste 1.000 de start-up-uri specializate in sectorul de constructii din 80 de tari.