In intervalul 8-12 iunie a.c., complexul expozitional Romexpo - Bucuresti gazduieste targul international specializat Construct Expo Ambient. Asigurand in mod constant o prezenta devenita deja traditionala – in calitate de expozant – la evenimentele organizate anual de Romexpo SA, Agenda Constructiilor si Fereastra isi invita partenerii actuali si pe cei potentiali la Construct Expo Ambient 2011. In acest sens, la standul 15, din Pavilionul C1 (fost 15), vor fi evidentiate cele mai noi informatii din domeniu, incluse in revistele Agenda Constructiilor si Fereastra, precum si in publicatiile TOP-Agenda Constructiilor si TOP-Fereastra. Totodata, in cadrul standului, sunt disponibile detalii despre serviciile de monitorizare Agenda Constructiilor, Invest si celelalte categorii de produse proprii. In ceea ce priveste datele aferente Construct Expo Ambient, reprezentantii Romexpo SA mai sustin ca, la ultimele doua editii ale targului, au participat, in calitate de expozanti, peste 600 de companii, din care mai mult de 30% au fost firme din strainatate, in timp ce aproape 20% dintre societati s-au aflat la prima participare. Standurile firmelor au fost vizitate de peste 35.000 de persoane (atat specialisti, cat si public larg). Si la editia din acest an, producatorii, comerciantii si toti cei interesati de sectorul amenajarilor de interior si de exterior (ferestre, usi, pardoseli, mobilier de baie si obiecte sanitare, mobilier, textile pentru interior, decoratiuni interioare, piscine, jacuzzi, spa) au posibilitatea de a participa la evenimentele conexe, dintre care se disting:
* Expozitia de peisagistica si proiecte de arhitectura de interior, organizata in parteneriat cu Universitatea de Arhitectura si Urbanism "Ion Mincu" (UAUIM) - Bucuresti;
* Simpozionul intitulat "Peisaj-Arhitectura-Tehnologie-Ambient";
* Zilele Arhitecturii, in perioada 9-10 iunie 2011, dedicate specialistilor din bransa (arhitecti si designeri);
* Workshop-ul cu tema: "Casa viitorului - solutii si materiale”;
* Ziua Culorii, in data de 11 iunie 2011, in cadrul careia vor avea loc demonstratii practice de aplicare si testare a tencuielilor decorative.
Potrivit datelor publicate de organizatori, Ambient constituie o expozitie reprezentativa pentru zona Europei Centrale si de Sud-Est, relevand cea mai cuprinzatoare gama de produse si sisteme pentru amenajari interioare si exterioare, decoratiuni si mobilier. "Aflat la editia a XVIII-a, targul este organizat intr-un nou concept ce respecta tendintele inregistrate pe plan international, la marile expozitii cu tematica similara. Astfel, incepand din acest an, la Ambient vor participa in premiera companii din industria de mobilier. In acest sens, sunt asteptati numerosi vizitatori specializati (dezvoltatori, antreprenori, comercianti, reprezentanti ai retelelor de distributie tip DIY, designeri de interior, arhitecti etc.). Tot ca noutate, s-a organizat si un sector tematic ce vizeaza ofertele imobiliare din sectorul rezidential, astfel incat sa fie observate cele mai recente trenduri din domeniu. Toti cei interesati de domeniul tamplariei termoizolante si de cele conexe sunt invitati sa participe la Construct Expo Ambient 2011, eveniment expozitional de marca in domeniul constructiilor din Romania. Targul constituie un punct de referinta pentru zona Europei Centrale si de Sud-Est, prezentand cea mai cuprinzatoare arie de produse, echipamente si servicii si captand interesul unui numar mare de vizitatori specialisti. Expozitia reprezinta o oportunitate unica de a intalni cele mai importante firme din industria specifica si constituie o platforma extrem de eficienta pentru promovarea afacerilor, produselor noi si inovatiilor", se precizeaza intr-un comunicat al Romexpo SA – compania implicata in organizarea evenimentului.
***
Pana in prezent, la Construct Expo Ambient 2011 au rezervat standuri peste 150 de firme din Bulgaria, Estonia, Germania, Indonezia, Italia, Polonia, Romania, Sri Lanka, Turcia si Ungaria, care vor expune cele mai noi produse si tehnologii din domeniul amenajarilor. Potrivit organizatorilor, dezvoltarea afacerilor, ca urmare a prezentei la targ, reprezinta un aspect important care se concretizeaza prin: vanzarea de produse specifice si semnarea de noi contracte, explorarea si accesarea unor noi domenii sau a altor segmente de piata, stabilirea de contacte de afaceri, recrutarea unor distribuitori si agenti comerciali, majorarea livrarilor in anul 2011 etc. Oficialii Romexpo au mai anuntat faptul ca editia anterioara a Ambient a reunit 220 de firme expozante, care au expus pe o suprafata neta de 10.000 mp. Gradul de participare internationala la acest targ a fost de 41%, iar numarul de vizitatori s-a situat la 38.500 de persoane. Informatii suplimentare, la www.ambient-expo.ro