A fost realizata o analiza a activitatii de organizare a participarii companiilor romanesti la targurile si misiunile economice internationale, secretarul de stat Dobre solicitand celor prezenti seriozitate, atentie la completarea documentelor, echilibru si intelegere pentru cresterea numarului de actiuni de acest fel realizate cu succes.
In contextul cresterii vizibilitatii produselor romanesti la export, Adrian Dobre a recomandat ca, in pavilioanele nationale organizate in cadrul targurilor internationale, standurile si materialele de promovare sa utilizeze elemente de identitate vizuala unitara pentru promovarea Romaniei, care sa includa centenarul Marii Uniri si detinerea de catre tara noastra a presedintiei UE in 2019.
Sorin Dimitriu, presedintele CCI Bucuresti, prezent la discutii, si-a aratat disponibilitatea ca la viitoarea sedinta sa aduca in atentia membrilor Consiliului de Export exemple si bune practici din experienta CCI Bucuresti pentru realizarea targurilor si a activitatilor de export, inclusiv prin atragerea de fonduri europene in acest scop.
La sedinta Consiliului de Export au participat reprezentantii urmatoarelor asociatii care participa la programele de export gestionate de catre MMACA: UGIR 1903, FEPA CM, ANEIR, CNIPMMR, FEPAIUS, Romalimenta, APMR, ARIES, ATIC, UNIROMSIDER, ACPR, FRDVA, APAR, APMCR, RGDA, APREL, FEPIC, ARCJ. De asemenea, Federatia Romana de Design Vestimentar si Accesorii va participa la intrunirile Consiliului de Export cu statut de invitat permanent.