RO EN
Coșul este gol

BRICO DEPÔT: Debut proces de rebranding al retelei Praktiker

Brico Depôt Romania, parte a Kingfisher plc, companie internationala de imbunatatire a locuintei, continua planul de integrare si consolidare a activitatii operationale pe piata din Romania si incepe procesul de rebranding al portofoliului de magazine Praktiker in Brico Depôt. Achizitia Praktiker consolideaza pozitia grupului Kingfisher pe piata locala de imbunatatire a locuintei, devenind in prezent numarul doi in Romania, cu o retea de 38 de magazine si cu oportunitati de crestere pe piata locala.
Procesul de rebranding al retelei Praktiker va fi implementat in mai multe etape si continua demersul grupului Kingfisher de a contribui la dezvoltarea pietei de imbunatatire a locuintei din Romania. Concentrate in jurul strategiei operationale ONE Kingfisher, lansate in 2016, directiile de dezvoltare includ transformarea gamelor actuale de produse prin integrarea unor game de produse inovatoare, disponibile in toate magazinele din Europa, in care nevoile clientilor sunt puse intotdeauna pe primul loc. In prezent, 7.500 de produse din oferta unificata se gasesc in reteaua Brico Depôt, iar peste 5.000 dintre acestea sunt disponibile deja si in magazinele Praktiker.
Astfel, toate magazinele din retea vor oferi clientilor solutii unice pentru proiectele de renovare si reamenajare a locuintei, o experienta de cumparare imbunatatita si produse noi, inovatoare, de calitate buna, la preturi corecte Procesul de rebranding va fi finalizat pana la inceputul sezonului de primavara, astfel incat in prima parte a anului 2019 Kingfisher va opera intreaga retea din Romania sub brandul Brico Depôt.
Adela Smeu, CEO Brico Depôt Romania, a declarat: „Continuam strategia de consolidare a operatiunilor dupa achizitia Praktiker, de la sfarsitul anului trecut, prin initierea procesului de rebranding. Vom finaliza astfel o etapa importanta a procesului de integrare si vom lansa o alta, orientata catre o acoperire nationala mult mai buna si axata si mai mult pe nevoile clientilor nostri. Credem ca fiecare dintre noi trebuie sa aiba o casa in care sa se simta bine, iar obiectivul nostru este ca reamenajarea locuintei sa fie accesibila tuturor. Ambitia grupului din care facem parte este sa devenim lider pe piata de imbunatatire a locuintei, un obiectiv care va prinde din ce in ce mai mult contur in urma strategiei noastre pe termen mediu si lung.”
Pe langa procesul de rebranding, planul de optimizare a retelei comerciale si eficientizare a activitatii operationale include si inchiderea a trei magazine Praktiker respectiv Arad, Brasov si Pitesti. Brico Depôt a prevazut deja un plan de suport si integrare a cat mai multor angajati in reteaua de magazine existenta.
Adela Smeu a adaugat: „Nu a fost deloc o decizie usoara. Intelegem impactul pe care aceasta decizie il are asupra colegilor nostri si am construit un plan prin care sa le oferim posibilitatea de a lucra in alte magazine Brico Depôt sau sprijin in gasirea altor oportunitati de angajare pe piata locala.”
In 2016, grupul Kingfisher a lansat o noua strategie operationala, ONE Kingfisher, in care accentul este pus pe crearea unei oferte unificate de produse pentru imbunatatirea locuintei, pe valorificarea mediului digital si pe optimizarea eficientei operationale, in toate tarile in care functioneaza brandurile Kingfisher.
Brico Depôt Romania va continua sa investeasca in toate magazinele pentru a imbunatati experienta de cumparare a clientilor. Pentru clientii din Romania, beneficiile strategiei Kingfisher vor insemna, in primul rand, game de produse inovatoare, la preturi corecte, in magazine mai bine organizate.
Despre Brico Depôt Romania
Brico Depôt Romania este parte din grupul Kingfisher, cel mai mare grup de retail din Europa cu articole pentru reamenajarea caselor, care a intrat oficial pe piata locala in 2013, dupa achizitia lantului de magazine Bricostore. Compania a redenumit lantul de magazine nou preluat, care a devenit Brico Depôt.
Despre Kingfisher
Kingfisher plc, cel mai mare grup de retail din Europa, comercializeaza articole pentru reamenajarea caselor si detine peste 1.300 de magazine in 10 tari din Europa. Brandurile sale principale sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt si Screwfix.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter