Prodplast Imobiliare a deschis centrul comercial Veranda Mall din zona Pietei Obor, in urma unei investitii de 60 milioane de euro. Dezvoltatorul a anuntat ca va continua sa investeasca in piata imobiliara din Capitala, preferand proiectele comerciale de proximitate, precum Veranda, insa nu a facut publici termenii viitorului proiect. "Sunt interesat de alte terenuri, pentru dezvoltari viitoare in Bucuresti. Ne place foarte mult ideea de mall de proximitate", a declarat Andrei Pogonaru, dezvoltatorul Veranda.
Centrul comercial din zona Pietei Obor are o suprafata de 30.000 mp, cu aproximativ 100 de magazine si o parcare cu 1.200 de locuri, ce deserveste intreaga zona. Conceptul Veranda, acela de mall de proximitate, este unic in Romania si a fost proiectat de Chapman Taylor si Studio 10M, iar designul interior poarta semnatura Square One. Principalele ancore sunt reprezentate de hipermarket-ul Carrefour, care ocupa o suprafata de circa 10.000 mp si H&M (2.200 mp), dispus pe doua niveluri. Printre chiriasi se afla C&A, LC Waikiki, CCC, Deichman, Salamander, Sephora, DM si multe altele. Zona de restaurante este situata la baza amfiteatrului.
Investitia de 60 milioane de euro in deschiderea Veranda a fost asigurata, in proportie de 60%, prin aportul de capital al actionarilor, diferenta fiind acoperita printr-un credit de 28,5 milioane de euro contractat de la Raiffeisen Bank SA si Raiffeisen Bank International AG. SIF Moldova a asigurat complementaritatea expertizelor si un plus de transparenta si garantie a rezultatului, in calitate de fond de investitii alternativ listat la Bursa de Valori Bucuresti (BVB). Lucrarile de constructie au fost realizate de compania Bog'Art, lider al pietei locale de profil.
Pentru primul an de la deschiderea centrului comercial, dezvoltatorul se asteapta, in medie, la circa 20.000 de vizitatori pe zi si la vanzari anuale de cel putin 7,5 milioane de euro.