In urma analizei rezultatelor financiare ale Moldomec SA (din Iasi), se poate observa ca in anul 2011 societatea si-a consolidat capitalul de imagine atat pe piata autohtona, cat si la nivel international, principalele activitati intreprinse in acest scop constand in continuarea actiunilor - demarate in anul anterior - menite sa o readuca in parametrii de competitivitate ce au consacrat-o. Astfel, pentru anul in curs conducerea companiei s-a axat pe contractarea unor noi lucrari - in special din domeniul infrastructurii, amenajarilor si terasamentelor -, optimizarea cheltuielilor, selectia atenta a colaboratorilor si clientilor, diversificarea portofoliului de servicii si produse, sporirea gradului de realizare a obiectivelor contractate. „Principalul obiectiv din 2012 al societatii a fost reprezentat de identificarea unor strategii de administrare si dezvoltare, adaptate conditiilor dificile de piata si la contextul economic actual. In vederea optimizarii activitatii, ne-am concentrat pe informarea in legatura cu segmentele din constructii ce reprezinta piata de desfacere pentru produsele si serviciile noastre, precum si pe sectorul de utilaje si mijloace de transport. Din cauza factorilor demografici si de mediu - ce impun caracterul sezonier activitatii din constructii - trebuie sa gasim metode pentru sincronizarea cererilor fluctuante din sezonul estival si comenzile reduse din timpul iernii. In prezent, se impun o serie de ajustari in anumite directii, unde firma prezinta punte slabe, respectiv: concurenta din bransa, politicile si orientarile echipei de conducere la indicatorii de analiza a uzurii fizice si morale a utilajelor si echipamentelor tehnologice (situata la 65%), capacitatea de intelegere a utilizatorilor etc.”, a declarat Anuta Boanda, director general in cadrul Moldomec SA. In 2011, societatea a raportat o cifra de afaceri de 5,38 milioane de lei (1,25 milioane de euro), in crestere fata de incasarile din precedentele 12 luni, care s-au situat la 4,87 milioane de lei.
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.