Conform celor mai recente informatii, societatea Moldoconstruct (din Iasi) a raportat in 2011 rezultate financiare in crestere cu 167%, comparativ cu anul fiscal anterior, insa cu 39% mai mici decat prevederile din buget. Activitatea din anul anterior a fost net superioara celei din 2010, compania inregistrand o cifra de afaceri de 27,59 milioane de lei, in crestere fata de cele 7,22 milioane de lei incasate in anul precedent. Datoriile companiei la finele anului 2011 s-au situat la 4,93 milioane de lei, din care numai 13,4% (0,66 milioane de lei) reprezinta restantele catre furnizori (Carpat Beton, Moldomex, Com Beton, Romstal Est, Sika Romania etc). Totodata, crentele societatii insumeaza 4,26 milioane de lei, cea mai mare parte dintre acestea fiind cele comerciale, ale firmei Das, Fundatiei pentru Solidaritate si Speranta, Consiliului Judetean Iasi si Universitatii Alexandru Ioan Cuza. In intervalul urmator societatea si-a propus contractarea de noi lucrari care sa asigure depasirea perioadei de declin, generate de lipsa investitiilor in zona de desfasurarea a activitatii. Informatii suplimentare, la www.moldoconstruct-iasi.ro
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.