A aparut editia noiembrie-decembrie a revistei Fereastra, care cuprinde date si informatii referitoare la situatia actuala si perspectivele pietei nationale/internationale de tamplarie termoizolanta si fatade cortina, avand ca tema centrala analiza activitatii a 500 de producatori de ferestre, 100 de fabricanti de vitraje si a gradului de notorietate a marcilor de sisteme, datele fiind incluse in format complet in publicatia TOP 500 Piata de Tamplarie. De asemenea, sunt prezentate subiecte cu privire la evolutia societatilor din domeniu, informatii despre producatorii de ferestre/usi si furnizorii de sisteme/materiale specifice, aspecte economice, tehnice si legislative etc. La rubrica de actualitate, se evidentiaza principalele influente, subiective si obiective, ce vor marca activitatea specifica firmelor ce alcatuiesc piata de profil, mai ales ca domeniul ferestrelor se afla in dificultate, existand putine solutii ce mai pot fi implementate de managerii companiilor in vederea rentabilizarii afacerilor. Panaceul momentului pare a fi exportul, insa firmele din bransa trebuie sa fructifice si cererea de pe plan local, iar in acest sens se impune aplicarea unei strategii orientate inclusiv spre proiectele individuale de reabilitare termica, deruland si campanii de informare a potentialilor beneficiari. Sumarul revistei – conceputa intr-o structura bilingva (romana si engleza) si integrata cu publicatia Agenda Constructiilor– abordeaza, printre altele, diverse subiecte de real interes. Astfel, la sectiunea de actualitate, se analizeaza perspectivele pietei, in cadrul unei abordari ample care ia in considerare o serie de scenarii privind dimensiunea sectorului national de ferestre, cota estimata a exportului, premisele derularii unor proiecte de reabilitare termica etc. La randul sau, rubrica de eveniment se refera, in trei pagini, la subiectele dezbatute pe plan international, cu prilejul congresului Rosenheimer Fenstertage (editia 2013), organizat de reputatul institut de testare a ferestrelor din localitatea bavareza.
Perspectivele pietei de ferestre, conturate in 16 pagini
Sectiunea de analiza integreaza, in 16 pagini, o serie de aspecte legate de situatia actuala si perspectivele intregului sector autohton de ferestre, analizate pe baza datelor si a metodologiei utilizate la elaborarea publicatiei anuale TOP 500 Piata de Tamplarie, care – spre deosebire de editiile anterioare – include, ca noutate, o serie de date si metode de comparare ce permit evaluarea cu acuratete superioara a domeniului analizat. De asemenea, pentru a contura o imagine de ansamblu a pietei, in forma tiparita a analizei au fost selectate si cateva grafice reprezentative, fiind disponibile si unele prezentari ale companiilor incluse in clasamentul celor mai importante firme, mai ales ca TOP 500 Piata de Tamplarie cuprinde numeroase diagrame si comentarii referitoare la structura livrarilor de ferestre in functie de materialul utilizat, la dinamica exportului, la primele companii din top etc., precum si previziuni pe termen scurt, mediu si lung. Documentul in format complet poate fi achizitionat separat, prin completarea talonului din revista sau a celui disponibil online. In cadrul analizelor tematice, in editia noiembrie-decembrie a publicatiei Fereastra se mai regaseste un articol referitor la furnizorii de software pentru managementul productiei si comercializarii de ferestre, respectiv la societatile implicate pe segmentul materialelor de etansare sau pe piata de accesorii, glafuri, organe de asamblare etc. Astfel, se evidentiaza, intr-o perspectiva exhaustiva, premisele edificatoare, problemele si perspectivele care guverneaza aceste sectoare economice, care au o pondere importanta in cadrul intregii piete autohtone. De asemenea, oficialii societatilor Partener Prompt, Worm, Izotec Group, BIG Aluminium, Plus Confort, Electric Plus, ADF Prod, Welthaus si Cicavien contureaza, in cadrul rubricii de opinii, evolutia pietelor de tamplarie din PVC/ aluminiu, de sisteme de profile si accesorii pentru executia ferestrelor etc., descriind perspectivele acestor segmente, care vor avea un impact covarsitor asupra derularii afacerilor in 2014. Rubrica de lideri cuprinde informatii exhaustive despre cele mai recente initiative ale firmelor Klaes si Steelmet, care s-au dezvoltat intr-un ritm fara precedent indiferent de conditiile economice din perioada recesiunii, iar la sectiunea de producatori si furnizori se evidentiaza, in patru pagini, modul in care firmele din bransa incearca sa-si redreseze veniturile pe o piata interna marcata de instabilitate si de incertitudine, dar care permite o usoara redresare a activitatii, mai ales dupa stabilizarea sectorului de constructii, de care depind in mod direct. Pentru informatii suplimentare, click aici!