Editia martie 2012 a publicatiei TOP-Agenda Constructiilor cuprinde date si informatii referitoare la situatia actuala si perspectivele pietei nationale de constructii. De asemenea, sunt prezentate subiecte cu privire la evolutia societatilor din domeniu, informatii despre producatorii si furnizorii de sisteme/materiale specifice etc. La rubrica de analiza, revista include o serie de informatii cu privire la perspectivele de crestere moderata pe piata de constructii si in domeniile conexe, ce reflecta in detaliu principalele aspecte caracteristice dinamicii generale din primul trimestru al anului in curs, evolutia livrarilor de materiale de constructii si a unor segmente specifice (adezivi si mortare uscate, lacuri si vopsele, ciment, placi ceramice, sisteme de izolare, materiale pentru zidarie, scule electrice, utilaje pentru constructii, elemente pentru acoperisuri si invelitori, sisteme destinate executiei de hale, panouri termoizolante, produse pentru instalatii electrice si altele).
Ancheta cartelurilor din constructii se afla in atentia autoritatilor
La sectiunea de eveniment, companiile participante la Construct Expo si Ambient isi prezinta oferta, printre acestea aflandu-se: Siceram, Electromagnetica, Lichtgitter Ro, Euro Modul, Jouanel Machine Tools, Exponential, Algeco Romania, Concepts Design, Polyglass, Abatech, Agebrin Cormi, Alpa Prest, Axis Grup, Casa Bambus, Lux Design K&A, Tentrom Paradise, Thirard Balcani, Unilem etc. Totodata, la rubrica de opinii se analizeaza diversele segmente ale pietei, cum ar fi: sectorul de scule electrice, diverse echipamente de constructii, sisteme pluviale, domeniul bricolajului, livrarile de ciment, betoane si agregate, sisteme destinate termoizolarii cladirilor, profile si sisteme pentru hale metalice, panouri termoizolante, tigla metalica si accesorii, elemente de pavare, productia de lacuri si vopsele, livrarea de instalatii sanitare, produse chimice pentru constructii, centrale termice etc. De asemenea, este prezentata strategia pe termen scurt al Ministerului Afacerilor Europene (MAEur), in ceea ce priveste absorbtia fondurilor UE. In acest sens, interviurile cu oficialii unor companii reprezentative din aceste sectoare de activitate, cum ar fi Hilti, Protruck, Praktiker, Final Distribution, Holcim, Baumix, Megaprofil, Elis Pavaje, Deko Professional, Kludi, BASF si Baxi, contribuie la conturarea unor perspective edificatoare cu privire la situatia bransei in intervalul urmator. In premiera, revista TOP-Agenda Constructiilor abordeaza cateva subiecte de actualitate, ce focalizeaza atentia specialistilor bransei – si nu numai. Primul dintre acestea, aflat in atentia tuturor operatorilor pietei si autoritatilor nationale/europene, reflecta in cadrul a sapte pagini, la rubrica de ancheta, modul in care se cerceteaza si sanctioneaza cartelurile formate pe piata de constructii atat la nivelul UE, cat si in Romania. Cel de-al doilea, integrat la sectiunea de sustenabilitate, prezinta pe larg, in opt pagini ale revistei, aspectele teoretice si practice ale aplicarii principiilor dezvoltarii durabile atat in sectorul producatorilor de materiale de constructii, cat si in cel al antreprenorilor sau marilor grupuri de investitii imobiliare. Sumarul publicatiei TOP-Agenda Constructiilor, editia martie 2012, include: *ANALIZA: Perspective de crestere moderata a domeniului constructiilor; *EVENIMENT: Peste 200 de companii prezente la Construct Expo si Ambient; *OPINII: HILTI: Majorare de 15% a cifrei de afaceri aferente anului anterior; MAEur: Cresterea ratei absorbtiei fondurilor europene - o prioritate maxima; PROTRUCK: Incasari mai mari cu 10% planificate pentru anul in curs; PRAKTIKER: Tendinta de stabilizare pe piata locala de bricolaj; FINAL DISTRIBUTION: Salt important al vanzarilor de sisteme pluviale; HOLCIM: Evolutie de 13% a veniturilor, la 225 milioane de euro; BAUMIX: Estimari pozitive pentru sectorul materialelor de constructii; MEGAPROFIL: Avans de 30% al exporturilor in sud-estul Europei; ELIS PAVAJE: O noua investitie va fi realizata in acest an; DEKO PROFESSIONAL: Fluctuatie de 5% pe segmentul vopselelor; KLUDI: Este vizata o sporire de 13% a rezultatelor financiare; BASF: Strategie bazata pe lansarea de produse inovatoare; BAXI: Trend ascendent al livrarilor de centrale termice; *ANCHETA: Cartelurile din constructii, in atentia autoritatilor europene; *SUSTENABILITATE: Dezvoltarea durabila - intre profitabilitate si responsabilitate; Angajamentul social, in acceptiunea marilor antreprenori. Pentru informatii suplimentare, click aici!