RO EN
Coșul este gol

BOSCH: Majorare de 13% a vanzarilor din primele trei luni ale anului

Grupul Bosch, lider global in furnizarea de tehnologii si servicii, a inregistrat o crestere de 13% a vanzarilor din primele trei luni ale anului in curs, insa, daca se ia in calcul impactul negativ al cursului de schimb valutar, majorarea fata de trimestrul intai din 2014 este de 5,4%. Pentru 2015, conducerea grupului german estimeaza o evolutie cuprinsa intre 3% si 5% a rulajului consemnat dupa ajustarea in functie de cursul valutar, comparativ cu nivelul de 49 miliarde euro realizat anul trecut. In 2014, efectele negative ale ratelor de schimb au avut un impact nefavorabil evaluat la 500 milioane de euro in afacerile globale ale Bosch.
Anul trecut, grupul german a achizitionat BSH Hausgeräte GmbH si a preluat complet compania ZF Lenksysteme GmbH, investitii care vor consolida pozitia Bosch in doua sectoare aflate in plina dezvoltare, cum ar fi cel al caselor inteligente, respectiv al conducerii automate.
In 2014, vanzarile realizate de Bosch in Europa au crescut cu aproximativ 2,1% (pana la 26 miliarde euro), in pofida dificultatilor economice din regiune, in timp ce afacerile din regiunea Asia-Pacific s-au majorat cu 17% (la 13 miliarde euro), cele din America de Nord au sporit cu 8,6% (la 8,5 miliarde euro), iar subsidiarele din America de Sud au anuntat scaderi de 13% (ajungand la 1,5 miliarde euro).
La finele anului trecut, grupul Bosch avea 290.000 de angajati in intreaga lume, cu 9.100 de persoane mai mult fata de nivelul din 2013.
In Romania, Bosch a raportat pentru 2013 o cifra de afaceri de 212 milioane de euro (+18%), fiind activa in domeniile tehnologiei auto si industriale, precum si pe segmentul bunurilor de larg consum si al serviciilor.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter