RO EN
Coșul este gol

MITSUBISHI ELECTRIC: Vanzari mai mari cu 7% si perspective de crestere

Anul fiscal 2014 - 2015, incheiat la 31 martie a.c., a adus pentru corporatia nipona Mitsubishi Electric o majorare de 7% a vanzarilor fata de exercitiul financiar precedent. Astfel, in perioada analizata, cifra de afaceri s-a situat la 4.323 miliarde yeni (circa 36 miliarde USD), veniturile operationale cumuland 317,6 miliarde yeni (+35%). Un efect pozitiv asupra activitatii a fost generat inclusiv de revirimentul economic consemnat in anumite regiuni din Europa, cu toate ca performantele au fost oarecum compensate de consolidarea valutei japoneze in raport cu euro. Pe segmentul de produse energetice si sisteme electrice, ce include activitatea de fabricatie a ascensoarelor, livrarile au totalizat aproape 1.229 miliarde yeni, ceea ce constituie o ajustare pozitiva de 4%. Conform declaratiilor conducerii grupului, in domeniul echipamentelor pentru constructii s-a reusit o imbunatatire atat in planul comenzilor, cat si al incasarilor, care a fost generata mai ales de vanzarea de ascensoare si scari rulante noi pe pietele externe, cu deosebire in China. Prognozele pentru 2015 - 2015 indica obtinerea unor vanzari de 4.370 miliarde yeni, cresterea usoara bazandu-se mai ales pe perspectivele destul de optimiste in ceea ce priveste evolutia pietelor traditionale din Europe si SUA. In Romania, solutiile Mitsubishi Electric sunt disponibile, din anul 2011, prin intermediul companiei Elmas, din Brasov, care a realizat, in 2014, o cifra de afaceri de 22 milioane de euro, cu 30% superioara celei raportate in anul precedent. Pentru informatii suplimentare, click aici

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter