Afacerile grupului german Bosch au crescut cu 2,7% in 2013, in pofida conditiilor dificile mentinute la nivelul economiei europene. In Romania, grupul deruleaza afaceri anuale de circa 180 milioane de euro, raportate pentru anul 2012, livrand, la nivel national, componente pentru industria auto, echipamente din domeniul termotehnicii si scule electrice. In pofida unui impact negativ al cursurilor de schimb euro-monede locale, evaluat la circa 1,5 miliarde euro in 2013, vanzarile totale raportate la nivel de grup s-au situat la 46,4 miliarde euro, mentinandu-se un nivel optim al profitabilitatii. "Masurile luate pentru cresterea profitabilitatii companiei au inceput sa dea rezultate. De fapt, rezultatul net a progresat mult peste nivelul estimat initial", a declarat dr. Volkmar Denner, presedintele consiliului de administratie al grupului Bosch. Din punct de vedere regional, potrivit datelor anuale preliminare, vanzarile din zona Asia-Pacific au consemnat o crestere de 5%, cele din America de Nord s-au majorat cu 3%, in timp ce incasarile din America de Sud s-au diminuat cu 3%. In pofida unei economii aflate inca in deriva, vanzarile nominale din Europa au consemnat o usoara crestere (+2%). Pentru anul in curs, managerii grupului mizeaza pe o evolutie moderata a afacerilor. Pentru informatii suplimentare, click aici!
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.