Bogdan Cojocaru, director general al societatii Hörmann Romania: "In 2008, activitatea companiei noastre s-a situat pe trendul general al pietei din ultimii 4 ani. Astfel, anul trecut, vanzarile Hörmann Romania au atins nivelul valoric de 12,5 milioane de euro, in crestere cu 39% fata de 2007. Pentru anul in curs, din cauza dinamicii scazute a pietei interne, ne-am propus o crestere de maximum 18% a vanzarilor sau cel putin realizarea unei cifre de afaceri similare celei din 2008.
Principalele obiective prevazute in strategia de afaceri pentru acest an constau in mentinerea cotei de piata pentru usile de garaj (aproximativ 50%) si pentru cele industriale (circa 40%), precum si in majorarea - cu 5% pana la 10% - a cotei de vanzari pentru ansamblurile de acces speciale/interioare si tehnica de incarcare. Totodata, incepand cu 2009, am accesat piata de renovari, concomitent cu lansarea a doua produse noi, prespectiv usa de garaj Europa RenoMatic si usa din otel Renodoor, pentru intrare in casa. Dintre masurile adoptate recent pentru contracararea efectelor crizei economice fac parte promovarea conceptului post – vanzare si dezvoltarea unui program de instruire pentru dealeri, cu privire la responsabilitatea dezvoltatorului de proiect pentru respectarea normelor de siguranta a utilizatorului. Cea mai mare dificultatea intampinata in desfasurarea activitatii a fost legata de recuperarea creantelor, din cauza incetinirii ritmului de dezvoltare a proiectelor si a intrarii in insolventa a unor societati de constructii. Conform estimarilor proprii, piata autohtona de usi industriale se situeaza in jurul valorii de 40 de milioane de euro, respectiv 9.000 de unitati din punct de vedere cantitativ. Dintre sortimentele disponibile la nivel intren, cele mai utilizate au fost, in ultimii ani, usile sectionale, datorita functionalitatii, diversitatii modelelor si costurilor reduse de achizitie/intretinere".