Conditiile meteo nefavorabile si scaderea numarului de clienti pe pietele de referinta constituie, in opinia managerilor companiei franceze Mr. Bricolage, principalele cauze ale declinului vanzarilor in intervalul ianuarie-martie al acestui an. Conform datelor furnizate in raportul corporatiei, cifra de afaceri a suferit o contractie de 9%, pana la 127,8 milioane de euro, in raport cu cele 140,4 milioane de euro consemnate in perioada similara a anului precedent. In pofida unei evolutii excelente inregistrate la nivelul anului trecut, cand au inregistrat o crestere de 11%, vanzarile din domeniul online s-au diminuat considerabil, cu 9,5%, pana la 46,5 milioane de euro, in timp ce veniturile din activitatea de retail au raportat un regres de 8,7%, situandu-se la 81,2 milioane de euro. Pentru anul in curs, conducerea firmei estimeaza o situatie optima, presupunand o recuperare, datorita strategiei implementate la nivel de grup si care consta in: selectia atenta a produselor, eficientizarea serviciilor dedicate clientilor si planul de scadere a costurilor la nivelul intregului grup. De asemenea, printre prioritatile companiei Mr. Bricolage se regasesc restructurarea retelei de magazine si imbunatatirea activitatilor desfasurate in mediul online. Informatii suplimentare, la www.mr-bricolage.com.
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.