Grupul francez Mr. Bricolage a inregistrat o cifra de afaceri consolidata de 286,9 milioane de euro in primele sase luni ale acestui an, consemnand o scadere de 0,3% fata de intervalul similar din 2011. Potrivit celui mai recent raport financiar al companiei, rezultatele au fost cauzate, in special, de reducerea de 3,9% raportata pentru trimestrul al doilea, ca urmare a conditiilor meteorologice care au impiedicat populatia sa investeasca in renovarea locuintelor. Veniturile generate de magazinele controlate in mod direct de compania franceza in intervalul ianuarie-iunie a.c. s-au redus cu 2,7%, la 187,6 milioane de euro. "Pentru diminuarea impactului negativ al acestei divizii asupra afacerilor companiei, in prima jumatate a anului am continuat implementarea programelor de restructurare a activitatii, printre masurile intreprinse aflandu-se vanzarea magazinelor Isle-Sur-La-Sourge si Saint-Louis, adaptarea spatiilor de retail din cadrul centrelor Balaruc la noile conditii ale pietei, renovarea unitatii Touques si extinderea magazinului Bressuire", se arata in raportul semestrial al grupului. Mr. Bricolage controleaza in mod direct activitatea a 87 de centre tip outlet in Franta, din care 85 sunt operate sub brandul Mr. Bricolage si celelalte doua sunt marca Les Briconautes. Divizia de servicii adiacente vanzarilor prin retele a consemnat o cifra de afaceri de 99,3 milioane de euro la finele lunii iunie 2012, in crestere cu 4,6% fata de finele lunii corespunzatoare a anului trecut. Pentru intregul an in curs, conducerea companiei vizeaza continuarea trendului ascendent al sectorului de servicii, o usoara majorare a vanzarilor din centrele controlate in mod direct si reducerea valorica a datoriilor retelei. Informatii suplimentare, la www.mr-bricolage.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.