Retailerul de materiale de constructii MAMBricolaj (MAM) a debutat la Bursa de Valori Bucuresti (BVB) in data de 21 ianuarie, pe piata AeRO din cadrul Sistemul Multilateral de Tranzactionare (SMT). Conducerea companiei isi propune sa foloseasca oportunitatile pietei de capital pentru cresterea si dezvoltarea companiei, inclusiv pentru extinderea retelei cu noi magazine, in Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca si Iasi.
"Listarea la bursa este o directie strategica a companiei, parte a planului de extindere accelerata a retelei de magazine MAMBricolaj in principalele centre urbane din Romania. Ne propunem sa folosim toate parghiile oferite de piata de capital pentru sustinerea cresterii accelerate si sa dezvoltam un parteneriat de succes cu investitorii de la Bursa. Prin extinderea retelei de magazine ne dorim sa fim mai aproape de clienti si sa le oferim o alternativa mai eficienta de a-si procura mobila sau accesorii de mobila si de a beneficia si de facilitatea primirii unei consultante profesioniste la pachet cu serviciul de proiectare de mobila", a declarat Cristian Gavan, fondatorul si directorul general al MAMBricolaj.
MAMBricolaj a fost infiintata in 2011 de catre Cristian Gavan, avand ca principale directii de business comercializarea de materiale si accesorii de mobila si produse conexe, bricolaj in mobila si oferirea de servicii de proiectare in mobila. In prezent, compania opereaza doua magazine in Bucuresti si un magazin online, fiind pregatita sa se extinda in alte arii metropolitane importante din tara.
Clientela MAMBricolaj include atat profesionisti si pasionati de mobila, cat si o categorie tot mai larga a publicului larg interesata de proiectarea si achizitia de mobila potrivit unor cerinte particulare de calitate si spatiu.
Societatea a derulat, in septembrie 2020, un plasament privat, intermediat de SSIF TradeVille, prin care a atras aproape 8,5 milioane de lei. In cadrul plasamentului privat au fost subscrise 744.418, ceea ce a dus la o suprasubscriere cu 76% a numarului de actiuni scos la vanzare, de 423.000. Pachetul de actiuni a fost cumparat de 65 de investitori, la un pret de 20 de lei/ actiune, ceea ce a oferit MAMBricolaj o capitalizare anticipata de aproape 33,9 milioane de lei.
Fondurile atrase prin plasamentul privat vor fi folosite de companie pentru deschiderea de noi magazine in Bucuresti si alte orase precum Brasov, Cluj-Napoca sau Iasi.
Fondatorul MAMBricolaj Cristian Gavan detine 67,51% din actiunile societatii, iar Petruta-Puica Gavan are 7,5% din titluri. Diferenta de aproape 25% din actiuni este in portofoliile investitorilor care au subscris in plasamentul privat.
De la infiintare si pana in prezent, MAMBricolaj a inregistrat o crestere continua si accelerata a cifrei de afaceri, urcand de la 1,4 milioane de lei in 2011 la 29,4 milioane de lei in 2019. Totodata, societatea inregistreaza marje nete de profit substantiale: 11,18% in 2018, 9,4% in 2019, 13,6% in primul semestru al anului trecut. In anul 2019, MAMBricolaj a consemnat un profit net de aproape 2,8 milioane de lei, fata de putin peste 3 milioane de lei in 2018.