RO EN
Coșul este gol

KINGFISHER: Pierderi de 12 milioane GBP, inregistrate anul trecut in Romania

Reteaua de magazine de bricolaj Kingfisher a inregistrat vanzari totale de 91 milioane lire sterline - GBP (echivalentul a circa 123 milioane de euro) in anul fiscal 2014, corespunzator perioadei februarie 2014 - ianuarie 2015, incasarile fiind in crestere cu 26,4% fata de nivelul din perioada aprilie 2013 - ianuarie 2014 (avand in vedere faptul ca reteua este prezenta in Romania din luna aprilie 2013). Totodata, compania a incheiat anul fiscal precedent cu o pierdere financiara de 12 milioane GBP. In trimestrul al patrulea al perioadei de raportare (noiembrie 2014 - ianuarie 2015), afacerile din Romania ale Kingfisher s-au situat la 23 milioane GBP, fiind cu 10% sub nivelul consemnat in intervalul similar din 2013.
La nivel de grup, afacerile companiei britanice au scazut cu 1,4% in 2014, pana la 10,9 miliarde GBP, in timp ce profitul s-a redus cu 5,9%, la 733 milioane GBP.
Kingfisher a preluat, in luna aprilie 2013, magazinele Bricostore din Romania, pana in prezent finalizand procesul de reconfigurare a acestora in formatul Brico Dépôt pentru 14 din cele 15 centre comerciale achizitionate.
In luna aprilie 2014, Kingfisher a inaintat o oferta de 275 milioane de euro pentru preluarea retelei Mr. Bricolage, ce detine in Romania trei unitati, in Bucuresti (pe Calea Vitan), Pitesti si Iasi. Tranzactia nu s-a mai realizat, insa, ca urmare a neobtinerii avizului favorabil al autoritatilor antitrust pana la 31 martie 2015, iar conducerea Kingfisher a anuntat ca va analiza toate optiunile pe care le are in continuare.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter