Anul pandemic a fost pentru Hornbach memorabil din punct de vedere al performantei financiare, datorita faptului ca beneficiarii, siliti de situatia epidemica generata de noul coronavirus, au fost nevoiti sa petreaca o foarte mare parte din timp in propriile locuinte. Aceasta a generat o modificare a comportamentului de cumparare si a impulsionat puternic livrarile centrelor de bricolaj, mai ales pe segmentul produselor destinate imbunatatirii spatiilor de locuit. Pentru grupul german, toate cele mentionate anterior s-au materializat printr-o majorare de 15,4% a cifrei de afaceri, care a ajuns, astfel la 5,45 miliarde euro. Hornbach Baumarkt – cel mai mare subgrup din cadrul holdingului – care opereaza 161 de centre de tip DIY in noua state din Europa a obtinut, de asemenea, un avans de 15,6%, pana la ...
Articolul complet este disponibil numai abonaților.
Va rugam sa optați pentru AUTENTIFICARE sau ABONARE STIRI
Va multumim!
ABONARE (click aici): PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88