Aproximativ 40% din vanzarile de lacuri si vopsele realizate anual de Hornbach Romania vizeaza comercializarea marcilor proprii, reteaua de bricolaj dezvoltand o gama variata de materiale, de la sortimente clasice de diferite nuante, la cele anti-mucegai, cu latex, acrilice sau cu diferite efecte. Pe plan local, Hornbach detine cinci centre comerciale de mari dimensiuni localizate in Bucuresti, Balotesti, Brasov si Timisoara, afacerile totale ale acestora apropiindu-se de 90 milioane de euro, dupa o crestere de 4% in 2012 fata de anul anterior. Potrivit datelor Hornbach Romania, materialele de constructii au generat, anul trecut, aproximativ 37% din vanzarile celor cinci magazine. Grupul german a optat pentru o strategie lenta de extindere la nivel national, incepand din 2014 urmand a fi luata in considerare deschiderea unui nou magazin in Bucuresti. Alte orase avute in vedere pentru dezvoltarea pe termen lung sunt Cluj-Napoca, Craiova si Constanta.
In ceea ce priveste bugetul pe care il aloca populatia pentru vopsirea peretilor, Hornbach arata ca pentru un apartament de dimensiuni medii (cu doua camere), pretul este cuprins intre 89 de lei si 199 de lei, in functie de tipul de produs ales, in timp ce culorile preferate raman alb, portocaliu, galben si bej. Informatii suplimentare, la www.hornbach.ro