RO EN
Coșul este gol

BRICK: Crestere de 15% a afacerilor in primul semestru si planuri de extindere

Compania Brick Romania, primul brand de magazine de bricolaj, home improvement si proiecte DYI din tara, cu traditie de aproape 20 de ani pe piata, confirma si in 2021 tendinta de crestere pe segmentul sau de activitate: in primul semestru al acestui an, compania dobrogeana a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 15% fata de aceeasi perioada a anului precedent, ridicandu-se la 62,6 milioane de lei. Totodata, managementul companiei confirma planurile de extindere la nivel national a retelei de magazine Brick: primul din aceasta serie este centrul regional din orasul constantean Ovidiu care va fi inaugurat pe 2 iulie, urmand a fi finalizate negocierile pentru alte orase din tara precum Bucuresti, Ploiesti, Cluj sau Satu Mare. Pentru viitorul magazin din Oradea compania a depus deja documentatia PUZ.
In ciuda restrictiilor din pandemie, compania Brick Romania a incheiat anul 2020 cu cresteri importante, astfel ca cifra de afceri a crescut cu aproape 7 procente fata de anul 2019, ajungand la peste 116 milioane de lei. Si profitul companiei a crescut de la 2,8 milioane de lei in 2019 la 4,8 milioane de lei in 2020. Rezultatele financiare ale companiei sustin planurile de extindere pe care le are Brick Romania pentru anul in curs.
Primul nou magazin Brick de anul acesta este centrul regional Ovidiu, care va fi inaugurat pe 2 iulie. Noua locatie va fi deschisa in orasul Ovidiu, pe strada Tulcei nr. 1 si se adreseaza unui areal de 60.000 locuitori care este neacoperit comercial pana acum in judet si care va avea acces rapid la varietatea produselor comercializate de brandul dobrogean. Brick Ovidiu este construit pe o suprafata utila de 2.728,10 mp, iar la exterior sunt amenajate aproximativ 150 locuri de parcare. De asemenea, odata cu noul centru 30 de noi angajati s-au alaturat echipei Brick Romania.
„Datorita cererii existente in piata, ne-am dorit sa avem un magazin Brick mai aproape de arealul de 60.000 locuitori din localitati precum Lumina, Mihail Kogalniceanu, Cogealac, Tariverde, Corbu sau Sacele. In plus, noua locatie este mai apropiata si de locuitorii din Navodari si Mamaia Sat”, spune Viorel Dima, Director de Dezvoltare Brick Romania.
„Facem primul pas in strategia noastra de extindere din acesta vara cu inaugurarea centrului regional din localitatea Ovidiu, care vine pe fondul cererii existente in piata. Acesta va oferi o gama variata de articole pentru bricolaj, decoratiuni, lacuri si vopsele, electrocasnice, instalatii sanitare sau placaje ceramice, cu un portofoliu de peste 40.000 produse ce satisfac orice proiect de constructie sau amenajare. Industria in care activam, aceea a bricolajului si a bunului de larg consum, este foarte dinamica si competitiva, prin urmare ne bucura proportia mare de clienti care revin in magazinele noastre, dar si faptul ca reusim sa ii fidelizam prin diversitatea produselor, serviciilor si prin preturile noastre accesibile. Suntem un brand cu profil popular, cu preturi mici si ne adresam clientilor cu venituri mici si medii, care cauta cel mai bun raport calitate-pret”, declara Oana Nechita, Director Executiv Brick Romania.
Identificarea de locatii noi pentru magazine face parte din strategia pe termen mediu si lung a companiei, astfel ca pentru vara lui 2021 managementul Brick Romania are in plan finalizarea negocierilor pentru alte magazine in Ploiesti, Bucuresti, Cluj si Satu Mare. Totodata, pentru viitorul magazin Brick din Oradea, compania a depus deja documentatia PUZ, iar acesta va avea un spatiu de vanzare cu o suprafata de 9.800 mp, precum si parcare si spatii de depozitare. „Bugetul de investitii pentru urmatorii ani este destinat in totalitate deschiderii de noi locatii. Numai anul trecut, am vandut un numar de 15 milioane de articole, iar cresterile inregistrate in ciuda contextului pandemic si cererea existenta in piata ne sustin planurile de dezvoltare pentru urmatoarea perioada. Vrem sa ducem principiile brandului Brick si in alte zone ale tarii, in orase precum Oradea, Ploiesti, Cluj, Satu Mare sau Capitala, mai ales ca printre clientii nostri fideli se numara deja persoane din aceste regiuni”, adauga Viorel Dima, Director de Dezvoltare Brick Romania.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter