In prima jumatate a acestui an, Villeroy & Boch a realizat investitii de 7,5 milioane de euro, 77,3% din sumele alocate fiind destinate diviziei de obiecte sanitare. Acestea au vizat inclusiv modernizarea unitatilor de productie detinute de grup in Romania. Conform raportului financiar oficial, semestrul intai al lui 2014 a generat o consolidare de 4% a veniturilor, care au atins nivelul de 386,9 milioane de euro. Pe piata din Germania, livrarile au totalizat 110,1 milioane de euro, constituind o crestere de 2,1% fata de perioada de referinta. Analiza structurala indica, pentru sectia de obiecte sanitare vanzari de 253 milioane de euro, la baze constante de raportare acestea fiind cu 5,4% mai mari in raport cu anul precedent. Cele mai importante cresteri din Europa au fost consemnate in Marea Britanie si Olanda, in vreme ce pietele din Franta si Italia s-au confruntat cu o anumita contractie. In ceea ce priveste Romania, unde grupul detine controlul producatorului local Mondial, in 2014 a fost raportata o cifra de afaceri de 151 milioane de lei, in crestere cu 7% fata de anul precedent. Informatii suplimentare, la www.villeroyboch-group.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.