Vanzarile nete consolidate raportate de Sherwin-Williams pentru primul trimestru din acest an au crescut 7,4% fata de perioada similara din 2021, atingand 5 miliarde USD. Vanzarile nete realizate de magazinele din SUA si Canada deschise in ultimele douasprezece luni calendaristice au crescut cu 3,8% in perioada mentionata anterior. Conducerea grupului a afirmat ca echipa de angajati a furnizat rezultate in conformitate cu asteptarile, intr-un mediu caracterizat de o crestere a cererii, o inflatie continua a costurilor si o disponibilitate scazuta a materiilor prime (care insa s-a imbunatatit semnificativ in ultimele saptamani ale trimestrului). De asemenea, s-a reusit o sporire secventiala a marjei brute consolidate si a marjelor punctuale pe toate segmentele de afaceri, cu toate ca profitabilitatea a ramas sub o presiune constanta, data de necesitatea compensarii costurilor in crestere. Sherwin-Williams ...
Articolul complet este disponibil numai abonaților.
Va rugam sa optați pentru AUTENTIFICARE sau ABONARE STIRI
Va multumim!
ABONARE (click aici): PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88