Grupul german Henkel a raportat o crestere organica de 2,7% a vanzarilor de adezivi si mortare uscate in 2013, fata de nivelul anului anterior, pana la 8,11 miliarde euro. Compania este prezenta in Romania printr-o subidiara omonima, cu afaceri anuale de circa 140 milioane de euro (pentru toate diviziile, inclusiv cea care promoveaza bunuri de larg consum), Ceresit fiind una dintre cele mai cunoscute marci de adezivi si mortare din tara noastra. Vanzarile realizate pe acest segment in Europa de Est au consemnat o crestere solida, cifra de afaceri a holdingului pentru intreaga regiune depasind 3 miliarde euro (+1,6%).
La nivel de grup, Henkel a raportat incasari totale de 16,35 miliarde euro, acestea stabilizandu-se la nivelul anului anterior (-0,9%), in special ca urmare a impactului cursului de schimb valutar, in contextul in care livrarile cantitative au sporit cu 3,5%. La o baza de raportare trimestriala, afacerile din perioada octombrie-decembrie 2013 s-au situat la 3,85 miliarde euro (-3,7%). Pentru exercitiul financiar in curs, conducerea grupului si-a propus o crestere organica situata intre 3% si 5%. Pentru informatii suplimentare, click aici!