Vanzarile grupului Henkel au ajuns la 20,066 miliarde de euro in anul fiscal 2021. Aceasta corespunde unei cresteri nominale de 4,2% si unui avans organic de 7,8%. Impactul achizitiilor si cesiunilor a fost de -0,1%, efectele valutare exercitand un impact negativ de 3,5%. Divizia de adezivi a inregistrat un spor organic al vanzarilor de 13,4%, determinat in principal de o revenire semnificativa a cererii industriale in comparatie cu anul precedent, care a fost puternic afectat de pandemia Covid-19. Analiza geografica a operatiunilor arata faptul ca pietele emergente au inregistrat o crestere organica a vanzarilor de 15,4%, in statele puternic industrializate performanta vanzarilor fiind de ...
Articolul complet este disponibil numai abonaților.
Va rugam sa optați pentru AUTENTIFICARE sau ABONARE STIRI
Va multumim!
ABONARE (click aici): PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88