Producatorul de adezivi si mortare uscate Henkel Romania, ce comercializeaza pe piata interna gama Ceresit, a finalizat investitia de 3,5 milioane de lei pentru eficientizare energetica a unitatii de fabricatie din Pantelimon. Proiectul, implementat pe o perioada de 12 luni, a vizat modificarea tehnologiei de uscare a nisipului prin apicarea unui uscator modern, fiind cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR). "Investitia se inscrie in strategia grupului german Henkel de a modernizare a fabricilor din intreaga lume, in vederea reducerii impactului acestora asupra mediului si cresterii eficientei economice a productiei. In urma utilizarii noii tehnologii, se va obtine o reducere de minimum 10% a consumului brut de energie in cadrul procesului tehnologic de uscare a nisipului si o diminuare similara a cheltuielilor de intretinere pentru uscatoare in primii cinci ani dupa implementarea proiectului", a declarat Albert Sutru, director de proiect in cadrul Henkel Romania.
Conform datelor disponibile in domeniu, piata locala a adezivilor si mortarelor uscate s-a inscris pe un trend descrescator in 2012, pentru anul in curs estimandu-se cel mult o stabilizare a activitatii. In continuare, se preconizeaza ca segmentul va fi sustinut, preponderent, de piata renovarilor. In acest context, Henkel a derulat un plan amplu de extindere pe piata interna a adezivilor, dupa ce anul trecut a finalizat constructia celei mai noi unitati de productie din cadrul subsidiarei locale, la Roznov (judetul Neamt), in urma unei investitii de circa 10 milioane de euro. Compania si-a majorat, astfel, cu 200.000 de tone/an capacitatea de fabricatie a adezivilor si mortarelor uscate. Valoarea totala a investitiilor realizate de companie in Romania depaseste 40 milioane de euro.
Conform celor mai recente date disponibile, grupul german Henkel a inregistrat, in primele noua luni ale anului trecut, o crestere cu 6,6% a vanzarilor de adezivi, la 6,25 miliarde euro, in timp ce afacerile totale ale companiei s-au situat la 12,5 miliarde euro. Informatii suplimentare, la www.henkel.ro
Conform datelor disponibile in domeniu, piata locala a adezivilor si mortarelor uscate s-a inscris pe un trend descrescator in 2012, pentru anul in curs estimandu-se cel mult o stabilizare a activitatii. In continuare, se preconizeaza ca segmentul va fi sustinut, preponderent, de piata renovarilor. In acest context, Henkel a derulat un plan amplu de extindere pe piata interna a adezivilor, dupa ce anul trecut a finalizat constructia celei mai noi unitati de productie din cadrul subsidiarei locale, la Roznov (judetul Neamt), in urma unei investitii de circa 10 milioane de euro. Compania si-a majorat, astfel, cu 200.000 de tone/an capacitatea de fabricatie a adezivilor si mortarelor uscate. Valoarea totala a investitiilor realizate de companie in Romania depaseste 40 milioane de euro.
Conform celor mai recente date disponibile, grupul german Henkel a inregistrat, in primele noua luni ale anului trecut, o crestere cu 6,6% a vanzarilor de adezivi, la 6,25 miliarde euro, in timp ce afacerile totale ale companiei s-au situat la 12,5 miliarde euro. Informatii suplimentare, la www.henkel.ro