Henkel a raportat pentru cel de-al treilea trimestru al anului fiscal 2022 o crestere organica a vanzarilor de +11,3% pana la un nou maxim istoric de aproximativ 6 miliarde euro. Avansul nominal a fost de 17,3%, divizia de adezivi inregistrand o crestere organica de 16,8%. Practic, grupul german si-a mentinut cu succes dinamica alerta reusind un nou record valoric, cu toate ca volumele comercializate au scazut de la un an la altul din cauza reducerii consumului. Vanzarile de adezivi au crescut nominal cu 22,6%, pana la 2,995 miliarde euro, fiind implementate sporuri de doua cifre ale preturilor, in timp ce performanta in ceea ce priveste volumele a fost usor pozitiva. Achizitiile/cesiunile au redus vanzarile cu ...
Articolul complet este disponibil numai abonaților.
Va rugam sa optați pentru AUTENTIFICARE sau ABONARE STIRI
Va multumim!
ABONARE (click aici): PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88