RO EN
Coșul este gol

HENKEL: Cererea de produse pentru termoizolatii, sustinuta de sectorul rezidential

Piata autohtona a sistemelor pentru izolatii s-a inscris pe un trend de crestere in primele opt luni din 2015, perspectivele pentru intervalul urmator fiind favorabile, in special datorita revigorarii segmentului rezidential, potrivit opiniei Valentinei Podocea, Product Manager in cadrul Henkel Romania, unul dintre cei mai importanti producatori locali de adezivi pentru termoizolatii. "Intr-o piata de circa 60 milioane de euro, sistemele cu vata minerala inregistreaza cea mai accentuata crestere, in special datorita cererii provenite din segmentul rezidential. Tinand cont de tinta pentru eficienta energetica stabilita pentru anul 2020, perspectivele de dezvoltare a acestui segment sunt optimiste. Dezvoltarea depinde, in foarte mare masura, de elaborarea unor planuri de actiune concrete si de implicarea tuturor factorilor vizati in derularea acestora. Sunt foarte putine cazuri de locuinte noi fara anvelopare termica, de unde rezulta ca dezvoltarea se va datora, in continuare, proiectelor noi si celor de reabilitare, cu o pondere majoritara in zona acestora din urma", a declarat reprezentantul Henkel.
Henkel Romania produce si comercializeaza, sub brandul Ceresit, o gama variata de materiale destinate termoizolarii, prin intermediul celor trei fabrici pe care le detine in Pantelimon (judetul Ilfov), Campia Turzii (Cluj) si Roznov (judetul Neamt), cu o capacitate de productie totala de 680.000 - 700.000 de tone pe an. "In cadrul acestora, o pondere pe crestere alerta o au produsele aferente termosistemului cu vata minerala, confirmand inca o data trendul general al acestei categorii pe piata materialelor pentru constructii. In acest context, putem concluziona ca beneficiarii migreaza, pas cu pas, catre o maturitate care denota un grad ridicat de educatie in ceea ce priveste importanta folosirii corespunzatoare a materialelor pentru termoizolatii. Consumatorii sunt, astfel, mai responsabili si mai constienti de beneficiile fiecarui termosistem in parte si, asa cum este normal, cele mai multe raspunsuri le primim din mediul urban. Acest aspect a influentat pozitiv ponderea adezivilor si tencuielilor din segmentul Premium, tencuielile Ceresit Siliconico-Silicatice reprezentand produsul de top al anului 2014", a mai spus Valentina Podocea.
Toate sistemele Ceresit Ceretherm, inclusiv cel oferit pentru reabilitarea termica, au agrementarea europeana ETA, ce asigura testarea la scara 1:1 a sistemului executat cu produse Ceresit achizitionate aleatoriu de pe piata. Agrementarea ETA confera o garantie de 25 ani pentru sistemul respectiv de termoizolatie. Pentru lucrarile de reabilitare termica a blocurilor de locuinte, Henkel a lansat, anul trecut, tencuiala CT 60 ThermoProject si va continua sa sprijine cu produse de calitate acest domeniu, avand in vedere potentialul imens de care beneficiaza sectorul.
***
Henkel Romania este subsidiara locala a grupul german Henkel, fiind activa la nivel local prin intermediul tuturor celor trei divizii (adezivi, produse cosmetice si bunuri de larg consum). Potrivit datelor disponibile pe portalul Ministerului Finantelor Publice, compania a raportat, pentru 2014, o cifra de afaceri de 587 milioane de lei (133 milioane de euro), in scadere cu 4,3% fata de nivelul de 613,5 milioane de lei (139 milioane de euro) realizat in 2013. Totusi, profitul net al societatii locale s-a majorat cu 59%, de la 24,2 milioane de lei (5,5 milioane de euro) in 2013 la 38,5 milioane de lei (8,7 milioane de euro) in 2014. In ultimii ani, Henkel Romania a lucrat, in medie, cu 500 de angajati.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter