Cel de-al treilea trimestru al anului fiscal 2020 s-a incheiat pentru grupul Henkel cu un avans organic de 3,9% al cifrei de afaceri, practic toate diviziile raportand cresteri ale incasarilor. Potrivit datelor preliminare publicate, in primele noua luni din actualul exercitiu financiar Henkel a realizat vanzari de 14,5 miliarde euro, ceea ce constituie un declin de 2,1% fata de intervalul corespunzator al anului anterior. La nivelul trimestrului al treilea insa veniturile au cumulat 5 miliarde euro, cresterea mentionata anterior fiind apreciata de conducerea grupului mai ales datorita faptului ca a fost obtinuta intr-o conjunctura economica nefavorabila, data de pandemia Covid-19. In ceea ce priveste divizia de adezivi pentru constructii s-a consemnat, de asemenea, un proces de recuperare fata de intervalul aprilie – iunie a.c., avansul fiind de aproximativ...
Articolul complet este disponibil numai abonaților.
Va rugam sa optați pentru AUTENTIFICARE sau ABONARE STIRI
Va multumim!
ABONARE (click aici): PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88