Vanzarile de adezivi ale producatorului de materiale pentru constructii si bunuri de larg consum Hernkel (din Germania) au insumat, in trimestrul al doilea al anului in curs, doua miliarde euro, fiind consemnata o crestere de 6,9% a incasarilor. Rezultatele optime s-au datorat, potrivit celui mai recent raport financiar al grupului, veniturilor raportate de subsidiarele din tarile cu economii aflate in curs de dezvoltare, in special din Europa de Est, Africa si Orientul Mijlociu. In Europa de Vest vanzarile s-au situat, in perioada analizata, sub nivelul intervalului similar din 2011, ca urmare a dificultatilor economice de pe continent. In contrast, rezultate spectaculoase au fost obtinute in America de Nord. La nivel de grup, afacerile Henkel au sporit cu 6,4% in intervalul aprilie-iunie a.c., pana la 4,2 miliarde euro. "Am continuat sa inregistram cresteri importante in trimestrul al doilea, chiar si in contextul dificil al economiei europene. Am generat o evolutie optima a profitului, ca rezultat al focalizarii preponderente pe obiectivele strategice. Pentru intregul an esitmam mentinerea problemelor de natura economica ale Europei, in special din cauza acutizarii crizei datoriilor suverane ale unor tari de pe continent. In ansamblu, estimam o majorare cuprinsa intre 3% si 5% in 2012 fata de nivelul anului anterior", a declarat Kasper Rorsted, director executiv al Henkel. Informatii suplimentare, la www.henkel.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.