RO EN
Coșul este gol

SENSO AMBIENTE: Crestere a vanzarilor, datorita parteneriatului cu Geberit

Compania Senso Ambiente, specializata in importul si distributia de echipamente sanitare de lux, a anuntat inceputul colaborarii cu producatorul elvetian de sisteme sanitare si conducte Geberit si estimeaza vanzari de circa 0,5 milioane de euro datorita comercializarii acestei marci, in 2012. Noile sortimente incluse in oferta sunt destinate atat utilizatorilor domestici cat si celor publici, pentru hoteluri, centre comerciale, centre de birouri, stadioane, aeroporturi, hale logistice/industriale etc. Prin intermediul acestui contract de distributie, Senso Ambiente devine un furnizor important pe segmentul instalatiilor, aproximativ 60% din oferta fiind destinata specialistilor. "Echipamente Geberit au fost utilizate la proiecte internationale importante, cum ar fi Burj Khalifa Tower (Dubai), cladirea Operei din Guangzhou (China), Prime Tower din Zürich (Elvetia), precum si pentru obiective renumite la nivel national: AFI Cotroceni, National Arena, hotelul Athenee Palace - Hilton, fabrica Pirelli etc.", a declarat Virgil Lixandru, director de marketing si vanzari al Senso Ambiente. Compania Geberit este implicata in dezvoltarea de produse/sisteme sustenabile, realizate prin eliminarea plumbului din compozitia produselor, cu scopul de a reduce la minimum poluarea fonica a mediului inconjurator si la jumatate consumul de apa si energie.
Grupul Geberit este prezent pe piata interna din anul 2004, in prezent detinand aproximativ 80% din piata romaneasca a sistemelor sifonice de evacuare a apei pluviale de pe acoperisurile de mari dimensiuni. Distributia este asigurata prin parteneri care vizeaza atat consumatorii finali, cat si realizarea de proiecte de anvergura. Informatii la www.sensoambiente.ro; www.geberit.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter