Rezultatele financiare ale Rettig Group s-au deteriorat cu 6% in primele noua luni din acest an, ca urmare a scaderii cererii de produse specifice realizate in toate cele trei sectoare de afaceri in care compania activeaza. In aceste conditii, cifra de afaceri s-a pozitionat la 664 milioane de euro, insa veniturile nete au inregistrat un spor de 131%, pana la 27 milioane de euro. In intervalul analizat, Rettig a derulat propriile actiuni de investitii, alocand peste 40 milioane de euro pentru sustinerea capitalului operational, in vederea disiparii riscului si sustinerii activelor proprii in planul lichiditatii. In opinia echipei manageriale a grupului, perspectivele pe termen scurt raman neschimbate, situatia economica fiind caracterizata de incertitudine, iar cresterile plasandu-se la un nivel insuficient. In Romania, subsidiara cu sediul in Cluj-Napoca a anuntat o cifra de afaceri de aproximativ 36,2 milioane de lei, mai mare cu 6,1% fata de exercitiul financiar precedent. Compania promoveaza pe plan local o gama extinsa de radiatoare, marcile Purmo Radson si Vogel & Noot. In perioada de recesiune, compania a implementat o politica activa, presupunand extinderea retelei de distribuitori, diversificarea stocurilor si consolidarea fortei de vanzari. Pentru informatii suplimentare, click aici
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.