Grupul Radox - Bucuresti, unul dintre cei mai importanti furnizori locali de radiatoare de baie si echipamente HVAC, si-a propus o crestere cu pana la 20% a vanzarilor din 2014, dupa o majorare de 10% consemnata in primele trei luni ale acestui an fata de aceeasi perioada din 2013. Cifra de afaceri realizata de companie in intervalul ianuarie-martie a.c. se situeaza la 1,3 milioane de euro, iar in 2013 vanzarile totale ale grupului au insumat 7 milioane de euro. Pentru anul in curs, conducerea Radox si-a planificat sa dezvolte o unitate de productie a radiatoarelor, cu o suprafata de 1.800 mp, la Campulung Muscel (judetul Arges), dupa ce in 2013 a realizat circa 100.000 de radiatoare si a importat echipamente de incalzire-climatizare in valoare de aproximativ 4 milioane de euro. Tot in 2014, conducerea firmei vizeaza infiintarea unui laborator performant de analiza si testare a echipamentelor din gama HVAC in Bucuresti, pe B-dul Timisoara nr. 80, in cadrul centrului de 27.000 mp de care dispune.
"Investitiile vor completa oferta companiei de comercializare a sistemelor de incalzire si climatizare, necesitatea laboratorului fiind data in special de dezvoltarea continua a productiei proprii de radiatoare, convectori de pardoseala, cosuri de fum si tubulatura pentru ventilatii", a declarat Cornel Rosu, presedintele grupului Radox. In 2013, compania a inregistrat o majorare foarte importanta pe segmentul vanzarilor de convectori pentru pardoseala si al radiatoarelor ornamentale de camera, cum sunt cele de design, pentru care se folosesc materiale deosebite: sticla colorata, imprimata, oglinda fumurie, sablata, vitralii etc. "Daca in 2013 am inclus in oferta opt modele noi, pentru 2014 am pregatit lansarea a 14 radiatoare de design", a mai spus presedintele companiei. Anul trecut, au continuat si activitatile de export, Radox livrand radiatoare inclusiv in SUA. Pentru 2014 dorim sa continuam sa crestem, sa extindem aria de export pentru radiatoarele marca Radox si sa ne dublam cifra de afaceri pentru echipamentele de incalzire si climatizare cu eficienta energetica sporita, vizand si o majorare semnificativa a vanzarilor de echipamente livrate direct pe segmentul marilor proiecte imobiliare", a precizat Cornel Rosu. Investitiile realizate de Radox de-a lungul timpului pentru sporirea nivelului estetic al radiatoarelor si alinierea la tendintele din vestul Europei, unde aceste produse sunt de mult timp considerate obiecte ornamentale, au avut drept efect o educare a consumatorilor din Romania in aceasta directie.
Perspective de crestere in 2014, datorita noilor proiecte
Vanzarile Radox au crescut cu 10% in primul trimestru a.c., estimarile pentru perioada urmatoare indicand o mentinere a acestui ritm de evolutie.
Un reportaj complet despre activitatea grupului Radox poate fi lecturat in editia TOP Agenda Constructiilor, ce va fi disponibila la jumatatea lunii mai 2014.