RO EN
Coșul este gol

GEBERIT: Crestere cu 24% a vanzarilor, generata de achizitia Sanitec

In anul 2015, rezultatele financiare ale furnizorului elvetian de obiecte sanitare Geberit au fost influentate atat de provocarile specifice pietei mondiale a constructiilor, cat si de eforturile de integrare a diviziei Sanitec. In ansamblu, vanzarile s-au majorat cu 24,2%, ajungand la 2,59 miliarde franci elvetieni (CHF). Dupa ajustarile dictate de fluctuatiile valutare si efectele recentei achizitii (care a asigurat incasari de 649 milioane CHF), cresterea rezultata a fost de 2,7%, ceea ce constituie o performanta notabila avand in vedere nivelul ridicat al bazei de raportare. In termeni geografici, livrarile din Europa, unde se adreseaza cu predilectie oferta Geberit, au sporit cu 2,5%, cele mai mari imbunatatiri inregistrandu-se in Peninsula Iberica (+14,2%) si in Marea Britanie (+8,3%). In ceea ce priveste zona Europei Centrale si de Est, avansul a fost de 2,7%. Analiza structurala indica un spor de 4,2% al diviziei de obiecte sanitare, respectiv de 0,7% in planul celei de sisteme de tubulatura pentru drenaj. Pe piata din Romania, compania activeaza prin intermediul unei reprezentante comerciale, cu sediul central in Bucuresti, performantele financiare din ultimii ani situandu-se in jurul unei valori medii de 6 milioane de euro. Produsele specifice sunt disponibile in retelele nationale de bricolaj, precum si prin intermediul distribuitorilor care se adreseaza direct companiilor specializate in realizarea de instalatii sanitare. Informatii suplimentare, la www.geberit.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter