Concernul Franke Artemis Holding AG, din Elvetia, specializat in productia si comercializarea de sisteme sanitare, a comunicat, pentru prima jumatate a lui 2011, o cifra de afaceri de 1,204 miliarde franci elvetieni (CHF), ceea ce reprezinta o majorare de 4,9% in raport cu perioada corespunzatoare a exercitiului financiar precedent (daca este exclus impactul nefavorabil al cursului de schimb valutar, sportul a fost de 12,8%). De asemenea, din punct de vedere al profitabilitatii, situatia a ramas stabila. Cresterea organica a fost de 3,1%, livrarile de chiuvete ajungand la 697,4 milioane CHF (diminuare de 9,9%, generata de volatilitatea pietei valutare). Analiza geografica indica aparitia unor probleme deosebite, in special in Europa de Sud si America de Nord, insa scaderile au fost complet compensate de rezultatele pozitive raportate de subsidiarele din Asia si America Latina. Din acest motiv, strategia pe termen scurt si mediu prevede focalizarea atentiei pe regiunea BRIC (Brazilia, Federatia Rusa, India si China), precum si proiectelor actuale de consolidare a pozitiei pe piata si de sporire a eficientei. Informatii suplimentare, la www.franke.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.