Furnizorul de centrale termice Ariston Thermo Romania a lansat, pentru al treilea an consecutiv, programul national de "buy back" pentru produsele comercializate, dupa ce anul trecut acesta a generat 11% din vanzarile companiei. Proiectul presupune inlocuirea echipamentelor vechi, depasite din punct de vedere tehnic si al duratei de utilizare, cu unitati din noua generatie. Astfel, in 2011, Ariston a livrat, prin intermediul programului respectiv, 6.000 de centrale termice, numarul acestora fiind superior fata de nivelul din 2010, cand s-au vandut 5.000 de unitati. "Intalnim tot mai des tendinta de aliniere la obiceiurile de achizitie din tarile vestice. Cumparatorii locali de centrale se indreapta tot mai mult catre sistemele in condensare care, dincolo de functiile ce aduc un impact redus asupra mediului inconjurator, au avantajul diminuarii consumului de gaz cu pana la 35%", a declarat Catalin Draguleanu, director de vanzari al Ariston Thermo. Programul recent lansat se va desfasura in perioada 15 martie - 31 iulie 2012, reducerile acordate ajungand pana la 800 de lei. Conform datelor companiei, cele mai mari vanzari de centrale termice destinate inlocuirii au fost realizate in 2011 in regiunile de vestul si de nord-vest ale tarii. Informatii suplimentare, la www.aristonthermo.ro
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.