Vestra, primul cluster specializat in industria utilitatilor si echipamentelor de automatizare, a incheiat al treilea trimestru al anului 2022 cu o cifra de afaceri de peste 23 milioane euro. Pana la finalul anului, compania previzioneaza o crestere cumulata a vanzarilor de 65% si o cifra de afaceri de 30,64 milioane euro.
„Desi premisele pentru a doua jumatate a anului 2022 nu au fost cele mai optimiste, avand in vedere contextul geopolitic actual, Vestra a inregistrat o crestere consolidata a cifrei de afaceri de 61% fata de primele noua luni ale anului 2021. Planurile strategice ne-au ajutat sa avem o performanta solida la nivel de companie, in linie cu prognozele trasate la inceputul acestui an, iar expansiunea in domeniul digitalizarii, in special in Truix - brandul care ofera solutii in tehnologia informationala si smart cities, a reprezentat un pilon important in strategia noastra. Astfel, in aceasta perioada, focusul nostru a fost in jurul comunitatilor si oraselor SMART, iar aditional serviciilor care ne-au consacrat, foarte important pentru business-ul nostru, a fost ca acesta sa se dezvolte si in alte directii - digitalizarea.”, a declarat Vlad Iftime, Managing Partner Vestra.
Doar pentru trimestrul trei, rezultatele financiare arata o cifra de afaceri de 9 milioane de euro, o crestere de 61% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Complexitatea, calitatea si diversitatea serviciilor oferite, precum si parteneriatele solide cu furnizorii sunt principalii factori care contribuie anual atat la majorarea veniturilor cat si la consolidarea portofoliul de clienti. In plus, principalul domeniu de activitate al companiei - departamentul echipamente si utilitati - au contribuit anul acesta la accelerarea proiectelor axate pe partea de utilitati publice si de contorizare inteligenta prin comunicatii de tip SMART, in special pentru retelele de apa si energie termica.
”Desi la nivelul volumului de tranzactii nu resimtim un impact negativ, remarcam ingrijorari din partea clientilor si furnizorilor cauzate de scumpirile generalizate asupra puterii de cumparare. Astfel, in contextul inflatiei si al cresterii preturilor la energie, cea mai mare provocare este mentinerea costurilor cu furnizorii, astfel incat sa putem atenua acest impact in pretul de vanzare al serviciilor fiind, in continuare, un partener de incredere pentru clientii nostri.”, puncteaza Vlad Iftime, Managing Partner Vestra.
Cresterea vanzarilor si a portofoliului de clienti reprezinta un vot de incredere din piata care certifica si reitereaza calitatea produselor si serviciilor oferite de companie. In plus, cu ajutorul partenerilor, lideri de piata la nivel mondial, Vestra reuseste sa ofere clientilor cele mai eficiente solutii menite sa controleze pierderile de apa.
In ultimul an, activitatea clusterului a fost axata pe dezvoltarea brandului care ofera solutii in tehnologia informationala si smart cities, Truix, care vine in sprijinul comunitatilor si le ajuta sa devina competitive din punct de vedere economic, prin oferirea solutiilor SMART.