RO EN
Coșul este gol

Valentin Vasile, noul Director de Marketing Schneider Electric Romania si Moldova

Incepand din luna ianuarie a acestui an, Valentin Vasile ocupa pozitia de Director de Marketing Schneider Electric Romania si Republica Moldova. Noul manager a fost promovat in cadrul companiei, anterior ocupand functia de Customer Satisfaction & Quality Business Partner la Schneider Electric Romania, pozitie pe care a ocupat-o timp de trei ani.
"Venirea lui Valentin pe pozitia de Marketing Director al companiei marcheaza si mai clar orientarea noastra catre a raspunde nevoilor concrete si diverse ale partenerilor. Implicarea sa directa in activitati ce tin de imbunatatirea experientei clientilor il pozitioneaza excelent pentru a avea o viziune strategica pragmatica asupra actiunilor si investitiilor de marketing ale companiei. Marketing-ul se formeaza in urma informatiilor primite din piata,  iar Valentin poate aduce o contributie pozitiva a modului in care gestionam activitatile de marketing avand in vedere vocea partenerilor", a declarat Lucian Enaru, Director General Schneider Electric Romania si Republica Moldova. 
Valentin Vasile a avut, de-a lungul timpului, un rol strategic in organizatie si din pozitia precedenta, fiind un membru-cheie al echipei de management, dezvoltand si supervizand implementarea strategiei de calitate a companiei.
"Timp de mai bine de zece ani am ascultat si apoi am reprezentat vocea clientului in interiorul companiei. Numirea aceasta nu numai ca ma onoreaza, dar imi permite sa valorific intr-o maniera superioara toata experienta si informatiile pe care le-am acumulat de-a lungul timpului, in relatie cu partenerii nostri", a precizat noul director de marketing al companiei Schneider Electric.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter