RO EN
Coșul este gol

SCHNEIDER: Trend favorabil pentru divizia de produse pentru constructii

Prima jumatate a lui 2014 s-a incheiat in mod optim pentru Schneider Electric, care a raportat o majorare de 3,2% a incasarilor, chiar daca perioada analizata nu a fost favorabila din punct de vedere al conditiilor economice. In consecinta, cresterea organica a fost de 0,6% (2,7% daca se exclud lucrarile de infrastructura), iar cea in termeni comparabili (excluzand efectele fluctuatiilor valutare) de 8,6%. Cel mai important impuls a fost imprimat de diviziile de constructii si cea industriala, care au comunicat avansuri de 3,5%, respectiv 5,1%. Cifra de afaceri la nivel de grup s-a situat la 11,7 miliarde euro in semestrul intai a.c., cumuland 5,1 miliarde euro pe segmentul produselor destinate sectorului de constructii (majorare organica de 2%) si 2,7 miliarde euro pe cel industrial. Divizia de infrastructura a anuntat incasari de 2,36 miliarde euro, reprezentand o diminuare de 6,7% fata de intervalul similar din anul precedent. Performantele raportate confirma, in opinia conducerii concernului, imbunatatirea continua a rezultatelor pe segmentul afacerilor avand un ciclu scurt. In partea a doua a lui 2014 se preconizeaza o accelerare a ritmului de crestere, ca urmare a stabilizarii cererii de produse electrice in zona Europei de Vest si a elasticitatii deosebite a acesteia in regiunile aflate in curs de dezvoltare. In ceea ce priveste Romania, subsidiara locala a comunicat, pentru 2013, o cifra de afaceri de 211,6 milioane de lei, in crestere cu 10,2% fata de anul precedent. Pentru informatii suplimentare, click aici

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter